فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان گفت: در بخش ارزیابی برنامه‌های مرتبط با نماز و امر به معروف و نهی از منکر، سمنان جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود قدرتی فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان در دیدار با علیرضا آشناگر استاندار سمنان با بیان اینکه پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به دستور حضرت امام خمینی (ره) را گرامی می‌داریم گفت: در بخش ارزیابی برنامه‌های مرتبط با نماز و امر به معروف و نهی از منکر، سمنان جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه هرچه از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد، اهمیت و کارکرد بسیج، روزبه‌روز نمایان‌تر می‌شود افزود: بسیاری از صاحب‌نظران بر این باورند که بسیج در هر عرصه‌ای از کشور که حضور پیدا کند، مطالبات به نفع کشور تغییر می‌یابد.

قدرتی تصریح کرد: در هر کشور همه امکانات، استعداد‌ها و توان قابل‌محاسبه است؛ اما بسیج قابل‌محاسبه نیست و دشمنان نیز نمی‌توانند روحیه مقاومت، ایستادگی، خلاقیت، نوآوری و ابتکارات در صحنه بسیج را ارزیابی کنند و به همین واسطه دشمنان در طراحی‌های توطئه‌های خود همواره دچار اشتباه و شکست خواهند شد.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان با بیان اینکه بسیج از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است که به‌صورت محسوس در ۴۱ سال عمر انقلاب اسلامی مشاهده کردیم، ادامه داد: این روز را به تمام مردم و استاندار سمنان تبریک می‌گویم و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، من یک بسیجی هستم، افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم و در نظام جمهوری اسلامی خدمت و فعالیت می‌کنیم.

او با بیان اینکه آمادگی داریم در حوزه‌های مختلف یاری‌دهنده مسؤولان در مدیریت بهتر این استان باشیم، یادآور شد: در بخش ارزیابی برنامه‌های مرتبط با نماز و امر به معروف و نهی از منکر، استان سمنان جزو پنج استان برتر کشور قرار گرفت و از نظر رشد نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان گفت: امروز دومین نشست اعضای شورای بسیج استانداری با استاندار سمنان تشکیل شده است که تحقق این مهم در کمتر از یک سال بسیار ارزشمند است که می‌تواند اثرات و کارکرد‌های خوبی را در مجموعه داشته باشد.

قدرتی ضمن قدردانی از معاون سیاسی استاندار سمنان به‌واسطه توجه و نگاه ویژه‌ای که به بسیج و بسیجیان دارد، بیان کرد: امسال چهار رویداد مهم داشته و داریم؛ وقوع سیل، برگزاری پیاده‌روی میلیونی اربعین، مدیریت افزایش قیمت بنزین و نهایتاً برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی که همه این رویداد‌ها حجم بالایی از کار را متوجه استاندار و مجموعه مسؤولان کرده است.

او عنوان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز برای مسؤولان آرزوی سربلندی داریم که امیدواریم برای انقلاب اسلامی سرمایه مادی و معنوی دیگری ایجاد کند و توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان ابراز داشت: با حضور استاندار و تیم همراه، فضای دوستی و همکاری بسیار خوبی در مجموعه استانداری در حال تقویت است که جای تقدیر دارد.

قدرتی افزود: کلمه بسیج، یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌ها و با توجه به ماهیت انقلاب که با دنیای استکبار و صاحبان قدرت مواجه جدی پیدا کرده و دشمن با تمام توان و با طراحی هیبریدی به جنگ نظام جمهوری اسلامی آمده، نیاز است از تمام ظرفیت کشور در حد بهینه و مطلوب استفاده کنیم.

او با بیان اینکه امیدواریم شرایط بهتری فراهم شود تا از تمام استعداد‌های استان سمنان استفاده شود تا این استان را در فضای رشد و توسعه بیشتر ببینیم، گفت: هیأت‌های اندیشه‌ورز می‌توانند در استان‌ها و شهرستان‌ها با رویکرد مسأله‌یابی و پیدا کردن راهکار مناسب برای رفع مسائل و مشکلات راهگشا باشند که در این راه می‌توان از توان علمی و تجربی بسیج نیز بهره گرفت.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولیعصر (عج) استانداری سمنان تأکید کرد: بسیج با شبکه گسترده و نفوذ بین مردم، می‌تواند در بخش رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی، نقش تعیین‌کننده داشته باشد و این مهم می‌تواند برای تحول در میز خدمت و اثربخش‌تر شدن آن بسیار تأثیرگذار باشد.

قدرتی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان علیه نظام خنثی شود، ادامه داد: بسیج همچنین می‌تواند در برجستگی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان سمنان برای حضور سرمایه‌گذاران و ایجاد اشتغال پایدار تأثیرگذار باشد.

او اضافه کرد: بسیج می‌تواند با استفاده از توان و ظرفیت خود، نسبت به شناسایی رخنه‌های فرهنگی به‌عنوان آنچه میان مردم و مسؤولان فاصله می‌اندازد، اقدام کند.

انتهای پیام / م

نقش بسیج در برجستگی ظرفیت‌ها ی استان سمنان برای حضور سرمایه‌گذاران تاثیر گذار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.