رئیس جمهور گفت:هدف از سفر امروز بازدید از مناطق زلزله زده میانه و سراب و بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی بود.

بازی تیم ماشین سازی تبریز فردادر ورزشگاه بنیان دیزل به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر روحانی رئیس جمهور در نشست خبری  افزود:دولت در این زلزله بعد از ۴۸ ساعت اول بودجه لازم را تصویب کرده است و همه دستگاه‌های امدادی به صحنه امده اند وکمک کرده اند.
او گفت:بزرگترین طرح امروز افتتاح خط آهن میانه_ بستان آباد بود که سوت قطار در بستان آباد به صدا در آمد و امیدواریم شاهد شنیدن سوت این قطار بستان آباد-تبریز در تبریز درسال آینده باشیم.

او گفت:بخاطر این قدم مهم در این استان به مردم این دیار تبریک می‌گوییم.

رئیس جمهور افزود:از مردم قدر شناس، شریف، هوشیار و بابصیرت تبریز، زنجان بخاطر حضور درصحنه برای خاموش کردن آتش فتنه و آشوب قدردانی میکنم.

دکتر روحانی گفت:با کشور‌های همجوار رابطه خوبی داریم و تلاش می‌کنیم از لحاظ تجاری این مناسبات را گسترش بدهیم و در این میان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی از ظرفیت خوبی برای گسترش این مناسبات برخوردار است.

اوادامه داد:محیط زیست از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است و این دولت از جمله دولت‌هایی است که در طرح‌های عمرانی خود یک پیوست زیست محیطی داشته است.

اوافزود:اخیرا توافق خوبی بین وزارت نیرو و جمهوری ارمنستان شده و مراکز اندازه گیری را تعیین کردند تا آلودگی رودخانه ارس رفع شود.

انتهای پیام/

محیط زیست از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار