سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: لازم است که تمامی افراد گوش به فرمان رهبر باشند و مصالح نظام را هم در نظر بگیرند.

همه باید گوش یه فرمان رهبر باشند/ همه افراد مصالح نظام را در نظر بگیرندسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه ۷۷ نفر از اصلاح طلبان برای حمایت از اغتشاش‌گران اظهار کرد: این نامه نزد تحلیل گران سیاسی و مردم جای تعجب و سوال فراوانی دارد، بعضی از افراد در یک لحظه حساس مطالبی را عنوان می کنند که جای اما و اگر زیادی دارد.

او گفت: در این نوع اتفاقات، کشور در حالت خاصی به سر می برد و لازم است که تمامی افراد گوش به فرمان رهبر باشند، همچنین مصالح نظام را هم در نظر بگیرند و موجباتی را فراهم نیاورند که دیگران از این قضیه سوء استفاده کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: در حال حاضر برخی رسانه های بیگانه بر روی این موضوع تمرکز کردند، طوری که انگار قصد دارند از اغتشاش‌گران حمایت کنند. البته باید گفت که در این زمان حساس، در این مطالب قصد خیری مشاهده نمی شود، اینها سوابق خاصی در حوادثی نظیر فتنه  هشتاد و هشت دارند و اگر این امضاها واقعیت داشته باشد، قطعا جای تامل دارد.

سجادی در پایان بیان کرد: معمولا زمانی که نزدیک انتخابات می شود، بعضی افراد بحث هایی را مطرح می کنند که ذهن مردم را متوجه آن قضیه کنند و حمایت هایی را جلب کنند. در واقع نوعی سوءاستفاده انتخاباتی به قصد جلب اذهان برخی اقشار جامعه است.


بیشتر بخوانید: مشارکت در انتخابات نظر اکثر اصلاح طلبان است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهشید
۰۳:۳۸ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
اینترنت همه رو وصل کردن جز مارو توی قطع کردن سیستان و بلوچستانه؟
آخرین اخبار