طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور در قالب رویداد ظرفیت سازی اجتماعی با شعار برای مردم برای به زیستن در روستاهای کرند و فرور گرمسار آغار شد .

در طرحی که در سراسر کشور با محوریت استان سمنان برگزار شد ، رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاونان وی به صورت حضوری و مجازی مشکلات مددجویان بهزیستی را در بیش از ۲۰ نقطه استان سمنان بررسی کردند.

علی محمد قادری؛ رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:ظرفیت سازی اجتماعی طرحی است که در قالب فعالیت‌های اجتماعی، خدمات توان بخشی و پیشگیری از آسیب ها از بدو تولد تا سالمندی به شهروندان ارائه شود.

قادری با بیان اینکه این طرح پارسال در قالب برگزاری میز خدمت در ۱۰۰ نقطه کشور و بررسی مشکلات ۱۴ هزار نفر از ساکنان نقاط محروم و کم برخوردار اجرا شد گفت : تا به امروز ۴۳ هزار و ۹۰۰ نفر در قالب طرح ظرفیت سازی اجتماعی مشکلات خود را مطرح و ظرف ۷۲ ساعت نیز پاسخ دریافت کرده اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین با اشاره به اجرای قانون بکارگیری معلولان در دستگاه های اجرایی گفت : امسال آزمون اختصاصی استخدام افراد دارای معلولیت انجام شد که درصد قبولی ان ۳ به یک بود و در قالب آن ۴ هزار و ۳۰۰ معلول در ۴۶ دستگاه اجرایی کشور استخدام خواهند شد

قادری خاطرنشان کرد : در سه سال گذشته ۵۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تحویل داده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار