رئیس‌جمهور ونزوئلا از خنثی شدن بیش از ۴۷ توطئه علیه نیروی هوایی ارتش این کشور از آغاز سال ۲۰۱۹ خبر داد.

خنثی شدن بیش از ۴۷ توطئه علیه نیروی هوایی ارتش ونزوئلا از آغاز سال ۲۰۱۹به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا امروز پنجشنبه با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت نود و نهمین سالگرد تاسیس نیروی هوایی ونزوئلا اعلام کرد از آغاز سال جاری میلادی بیش از ۴۷ توطئه علیه بخش نیرو و حمل و نقل هوایی خنثی شده است که بیشتر آن‌ها با حمایت مالی کلمبیا صورت گرفته است.

او در این بیانیه گفت: «ما بیش از ۴۷ توطئه علیه حمل و نقل هوایی ارتش و سامانه سوخو را شناسایی و خنثی کرده‌ایم که بیشتر آن‌ها با دلار‌های طبقه الیگارش کلمبیا اجرا شدند. آن‌ها سعی در خرابکاری در بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی ارتش و سامانه سوخو داشتند که این توطئه‌ها خنثی شد و شکست خورد.»

مادورو در ادامه گفت: «ما باید با هزار چشم، هزار گوش و بالاتر از همه اخلاق محافظان خود را حفظ کنیم. در این صورت است که می‌توانیم توطئه را شکست دهیم؛ توطئه‌هایی که قصد نابودی نیروی هوایی ما را داشتن، به لطف اخلاق و تعهد ما ناموفق بودند.»

مادورو از نیروی هوایی بخاطر وفاداری که به دولتش نشان داده است تشکر کرد.

کلمبیا یکی از هم‌پیمانان آمریکا در کودتای شکست خورده علیه ونزوئلا بود که با حمایت مالی از «خوآن گوآیدو»، سرکرده مخالفان دولت کاراکاس، اعتراضات در این کشور را هدایت می‌کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار