فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۹ نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه در اغتشاشات آبان ماه امسال در شیراز خبر داد.

بازداشت ۹ نفر از عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در فارسسردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات آبان ماه امسال در سطح استان و بویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روز‌های اخیر، ۹ نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه که ناآرامی‌ها و اغتشاشات را هدایت می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید: آلودگی هوا در اصفهان از معضل به بحران رسید/ هوای تمیز کیلویی چند؟


فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه اعتراف کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار حبیبی گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و با افراد مخل نظم و امنیت عمومی قاطع و قانونی برخورد می کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، آشوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار