سرهنگ تاجیک از شناسایی و دستگیری عامل انسداد بزرگراه زین الدین خبر داد.

دستگیری عامل انسداد بزرگراه زین الدین در اغتشاشات اخیربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مهدی تاجیک رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در پی اعلام سهمیه بندی بنزین در روز اول نا آرامی، مسدود شدن بزرگراه زین الدین توسط تعدادی از افراد به پلیس اعلام شد و تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت تعدادی افراد به سر کردگی مردی علاوه بر مسدود کردن بزرگراه، تعدادی از اموال عمومی را تخریب و قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در محدوده خیابان وفادار شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی افزود: در ششم آذر ماه تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات پلیسی منسجم، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید: سر لیدر اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد + عکس


رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی با بیان اینکه تا کنون ۳ تن از همدستان این متهم شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: تلاش برای دستگیری سایر همدستانش در دستور کار مأموران قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
عجب ترافيك وحشتناكي درست كرده بودن
آخرین اخبار