مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تا کنون ۷۴.۵ درصد از خانوار‌های مشمول دریافت یارانه‌ی معیشیتی، در سه نوبت مبلغ یارانه به حسابشون واریز شده است.

۷۴.۵ درصد در خراسان رضوی یارانه‌ی معیشیتی دریافت کرده اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی طبق آخرین آماری که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده از یک میلیون و نهصد و سی و شش هزار خانوار یارانه بگیر در استان، یک میلیون و چهارصد و چهل و دو هزار خانوار سبد معیشیتی خود را دریافت کرده اند.

او ضمن تاکید بر عدم مراجعات حضوری افراد به ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های استان، تصریح کرد: افرادی که معترض به عدم دریافت یارانه می‌باشند می‌بایست از طریق تلفن همراه بنام سرپرست خانوار، کد ملی سرپرست خانوار را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند که بعد از ۲۴ ساعت پیامکی دریافت خواهند کرد که دارای کد رهگیری می‌باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: با کد رهگیری دریافت شده می‌بایست وارد سامانه hemayat.mcls.gov.ir شده و اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

سنجری افزود: فرآیند رسیدگی به اعتراض حدود ۲۰ روز تا یک ماه زمان خواهد برد و در صورت مشمول شدن فرد مبلغ پرداخت شده بابت معیشت از روز اول به حساب سرپرست خانوار واریز خواهد شد.
 
انتهای پیام// ب. ه

جزئیات دریافت کنندگان یارانه معیشیتی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.