جنبش جهاد اسلامی، شهادت یک شهروند فلسطینی در جنوب الخلیل را نشانه ادامه اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها خواند.

واکنش سخنگوی جنبش جهاد اسلامی به شهادت یک فلسطینی در الخلیلبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت شهروند فلسطینی بر اثر تصادف خودروی وی با لودر ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن را نشانه ادامه وحشیگری صهیونیست‌ها دانست.

پایگاه اینترنتی العهد به نقل از مصعب البریم نوشت: شهادت صبح امروز «محمد النواجعه» شهروند فلسطین، نشانه تروریسم و وحشی‌گری بی سابقه این رژیم و شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین است.

البریم افزود: همزمان با این حمله و با هدف گسترش شهرک سازی علیه مردم ما با منطق تروریسم و زور و تلاش برای بازداشتن جوانان فلسطینی از وظیفه خود برای مقابله با تجاوز و تروریسم صهیونیستی، ویران کردن خانه‌های شهروندان در «بیت کاحل» در الخلیل و سراسر کرانه باختری رود اردن با برنامه ریزی قبلی ادامه دارد.

وی تاکید کرد تخریب خانه‌ها و هدف قرار دادن شهروندان بیگانه در مراکز ایست و بازرسی و بازداشت‌ها، نه تنها روحیه مقاومت و پایداری را شکست نمی‌دهد، بلکه انگیزه‌ای برای انقلاب و قیام در برابر اشغالگران جنایتکار خواهد بود.

البریم همچنین بر ادامه مقاومت در برابر اسرائیل و انجام وظیفه برای احیای وحدت ملی به منظور دفاع از مردم فلسطین و رویارویی با وحشیگری اسرائیل اشغالگر تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار