آئین و مراسم کلنگ زنی ۲ بوستان محله‌ای به مناسبت هفته بسیج در ۲ منطقه محروم سرقنات و کشتارگاه قدیم شهر ایذه برگزار گردید.

غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلینیک درمانی شهرداری در کنار بوستان محله‌ای سرقنات احداث و راه اندازی خواهد شد.

او افزود: آئین و مراسم کلنگ زنی ۲ بوستان محله‌ای به مناسبت هفته بسیج در ۲ منطقه محروم سرقنات و کشتارگاه قدیم شهر ایذه برگزار گردید.

اسدی زاده بیان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر به اتفاق تنی چند از مسئولان شهرستان و اهالی محل برگزار شد.

شهردار ایذه اظهار کرد: در ۲ سال گذشته پس از راه اندازی پارک ۵ هکتاری آنزان، بوستان بی بی مریم بختیاری، بوستان محله‌ای فدک در اکبرآباد، ان شاالله این دو بوستان محله‌ای در سرقنات و کشتارگاه قدیم را نیز تکمیل و راه اندازی خواهیم نمود و از همه کسانی که در این مسیر یاری گر ما هستند صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

 سید شاهرخ موسوی رئیس شورای اسلامی شهر ایذه گفت: مساحت پارک محله‌ای سرقنات حدود ۱۴ هزار و پانصد متر مربع در محله سرقنات که یکی از محلات پر جمعیت و محروم شهر بشمار می‌رود احداث خواهد شد.

موسوی بیان داشت: پیشنهاد گردید احداث این بوستان محله‌ای از سوی شهرداری اجرا گردد تا بتوانیم هزینه‌های اجرایی و تمام شده این پارک را تا حدود ۳۰ درصد کاهش دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ایذه گفت: پیشنهاد احداث و راه اندازی کلینیک درمانی شهرداری، در فضای این پارک داده شد که در کنار فضا‌های تفریحی و رفاهی، پارک مورد نظر مورد استفاده عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

۲ بوستان محله‌ای در شهرستان ایذه ساخته می شود

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار