استاندار خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم تا کمیته‌ای با محوریت شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان تشکیل شود.

بررسی الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی در شورای اقتصادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم تکمیل طرح الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم تا کمیته‌ای با محوریت شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان تشکیل شود و این طرح را تکمیل کنیم، آقای جهانگیری هم اعلام کرد که این طرح در شورای اقتصاد کشور بررسی می‌شود.


او با اشاره به بازدید اخیر خود از شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان، تصریح کرد: این مجموعه یکی از پارک‌های علم و فناوری خوب کشور است و باید به طور ویژه برای حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش کنیم.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران هم در ادامه این جلسه گفت: بناست طرح الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی در شورای اقتصاد کشور بررسی شود و در صورت تایید به عنوان یک مدل اقتصادی در کشور اجرا شود.

او ادامه داد: با صلاحدید استاندار یک کمیته ویژه در این خصوص متشکل از فعالان اقتصادی، اساتید دانشگاه و صاحب نظران تشکیل خواهد شد تا این مدل اقتصادی تدوین و به شورای اقتصاد کشور ارائه شود.

انتهای پیام//ف. ش


الگوی مثلث توسعه اقتصادی‌فرهنگی در شورای اقتصاد کشور بررسی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار