رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام گفت: دانش آموزان استثنایی استان ایلام استعداد‌های فراوانی در زمینه‌های ورزشی دارند.

فعالیت چشمگیر دانش آموزان استثنایی ایلام در رشته‌های ورزشی

موسوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: دانش آموزان استثنایی استان ایلام استعداد‌های فراوانی در زمینه‌های ورزشی دارند که این استعداد‌ها باید شناسایی شده و اقدامات لازم در جهت پیشرفت آن‌ها صورت گیرد.

او مطرح کرد: هرساله در طول سال تحصیلی مسابقات درون مدرسه‌ای و مسابقات استانی برای دانش آموزان استثنایی استان ایلام برگزار می‌گردد.

موسوی ادامه داد: همچنین در فصل تابستان نیز دانش آموزان ورزشکار موفق در رشته‌های ورزشی به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

او بیان کرد: در مسابقات کشوری، افرادی از کمیته پارالمپیک مسابقات را رصد می‌کنند و استعداد‌های برتر هر استان را شناسایی کرده و آن‌ها را به اردو‌های تیم ملی پارالمپیک دعوت می‌کنند که این موضوع می‌تواند زمینه ساز پیشرفت هر چه بیشتر این دانش آموزان گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ایلام اظهار کرد: از مهمترین اهداف اعزام دانش آموزان به مسابقات ورزشی، بهبود وضعیت روحی دانش‌آموزان و همچنین ایجاد محیطی شاد و مفرح برای آنان می‌باشد.

او افزود: دانش آموزان استثنایی که در استان ایلام مشغول به تحصیل هستند سال‌های فراوانی است که در رشته‌های فوتسال، پرتاب گوی و پرتاب وزنه و دو میدانی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند و در مواردی نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده اند.

انتهای پیام / ن

موفقیت دانش آموزان استثنایی ورزشکار در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.