هشدار‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت درایلام

جانشین انتظامی شهرستان دره شهرگفت: شهروندان باید به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت توجه کنند.

هشدار‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت درایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,سرهنگ محمد زمان بیگی جانشین انتظامی شهرستان دره شهر گفت: به منظور جلوگیری از سرقت وسایل نقلیه شهروندان به ویژه موتورسیکلت، از شهروندان خواهشمندیم به هشدار‌های پلیس توجه لازم را داشته باشند.

او ادامه داد: موتورسیکلت سواران باید برای پارک کردن موتور سیکلت خود از پارکینگ‌های مجاز استفاده کرده و به منظور پیشگیری از سرقت پس از پیاده شدن از موتور سیکلت خود، حتماً آن را قفل نمایند.

بیگی اظهار کرد: موتورسیکلت سواران باید وسیله نقلیه خود را در محیط‌های خلوت و تاریک و یا در یک نقطه به مدت طولانی که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه از طریق بازکردن قفل‌ها، بریدن زنجیر، قطع دزدگیر و خنثی کردن سایر تجهیزات ایمنی فراهم می‌کند پارک نکنند.

او مطرح کرد: یکی از موارد مهم در هنگام خرید موتورسیکلت، مطابقت دادن شماره موتور و شاسی آن با اسناد مالکیت می‌باشد و خریداران باید به مخدوش نبودن شماره موتور و شاسی دقت کامل را داشته باشند.

جانشین انتظامی شهرستان دره شهربیان کرد: راکبان موتورسیکلت باید موتورسیکلت خود را در شعاع دید قرار داده و از تحویل موتورسیکلت به افراد ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

توجه شهروندان به هشدار‌های پلیس در جهت پیشگیری از سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.