مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات مردمی قرآن و عترت استان گفت: فعالیت‌های قرآنی باید بیش از گذشته به سمت روستاها، مناطق عشایری و حاشیه نشین سوق داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار با اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات مردمی قرآن و عترت استان گفت: فعالیت‌های قرآنی باید بیش از گذشته به سمت روستاها، مناطق عشایری و حاشیه نشین سوق داده شود.

احمد حسین فتایی،  در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و تاکید بر لزوم اشاعه تفکر بسیجی در تمام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی، گفت: کاهش تصدی گری و واگذاری اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی به موسسات تخصصی این حوزه‌ها از مهمترین برنامه‌های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در سطح استان‌ها توسط ادارات کل پیگیری و دنبال شود.

او  با تاکید بر اینکه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به سمت سیاست گذاری و نظارت حرکت کرده و اجرا را به موسسات تخصصی واگذار کنند، افزود: با توجه به نزدیکی وظایف فرهنگی، هنری و قرآنی در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی، حرکت به سمت برگزاری مشارکتی برنامه‌ها می‌تواند ضمن جلوگیری از موازی کاری، در هدفمند کردن و کاهش هزینه‌ها نیز مفید به فایده بوده و تاثیرات اینگونه برنامه‌ها در سطح جامعه را بیشتر کند.

فتایی در پایان خاطر نشان ساخت: در راستای تحقق عدالت فرهنگی، هنری و قرآنی در سرتا سر استان، فعالیت‌های قرآنی باید بیش از گذشته به سمت روستاها، مناطق عشایری و حاشیه نشین سوق داده شود و موسسات قرآن و عترت با توجه ظرفیت‌های تخصصی و همچنین پراکندگی جغرافیایی در سطح استان بهترین مجری برای این کار هستند.

انتهای پیام/ب

فعالیت‌های قرآنی به سمت روستاها، مناطق عشایری و حاشیه نشین سوق داده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.