پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح اعتراض برخی از شهروندان به ازدحام جمعیت ناشی از خرابی اتوبوس و اعزام نشدن اتوبوس خالی جهت مسافرگیری و کاهش حجم مسافران گفت: ما در خطوط بی آر تی همواره به دلیل مشکلات ترافیکی با بر هم خوردن برنامه زمانبندی حرکت اتوبوس مواجه هستیم و این موضوع سبب میشود بسیاری از شهروندان گلایههایی داشته باشند.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به این نکته که ما در سیستم نظارت ناوگان اتوبوسرانی به دو شکل با اتوبوسها در ارتباط هستیم افزود: شکل اول نظارت ما به وسیله دوربینهای نظارتی است و اگر در مسیری با ازدحام مسافر مواجه شویم سیستم به صورت خودکار موضوع را به محل دپوی اتوبوس اعلام می کند تا اتوبوس خالی جهت مسافرگیری به ایستگاه اعزام شود.
سنندجی افزود: شکل دیگر اعزام اتوبوس به ایستگاههای پر ازدحام اعلام فیزیکی نیاز اتوبوس است که در این شکل راننده خرابی اتوبوس را به مرکز اعلام میکند و پس از اعلام راننده، از محل دپو اتوبوس خالی جهت مسافرگیری اعزام می شود.
او در پاسخ به این سوال که در کدام مناطق از خطوط ده گانه بی آر تی دپوی اتوبوس انجام میشود تصریح کرد: ما در مناطق مختلفی از خطوط ده گانه بی آر تی دپوی اتوبوس را انجام میدهیم که به عنوان مثال میتوان به قبل از ایستگاه ونک، نیایش، چمران و تئاتر شهر اشاره کرد.
انتهای پیام /