سنندجی با اشاره به نصب فیلتر دوده بر روی ۵۰ اتوبوس ۲ کابین شهری گفت: می‌توانیم روزانه بر روی ۳ اتوبوس فیلتر جذب دوده نصب کنیم.

روزانه ۳ اتوبوس مجهز به فیلتر دوده می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد‌ اتوبوسرانی شهر تهران صبح امروز در حاشیه نصب ۵۰ فیلتر جذب دوده بر روی اتوبوس‌های ۲ کابین شهری گفت: در صورتی که اعتبارات لازم برای این کار افزایش یابد، آنگاه می‌توانیم بر روی ۸۰۰ اتوبوس این فیلتر‌ها را نصب کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با بیان اینکه می‌توانیم روزانه بر روی ۳ اتوبوس‌ فیلتر دوده نصب کنیم، گفت: در این صورت می‌توانیم تا پایان سال بر روی همه اتوبوس‌های بی آر تی فیلتر جاذب دوده نصب کنیم.

او با بیان اینکه شرکت تولید کننده اتوبوس‌های ۲ کابین کار نصب این فیلترها را بر روی اتوبوس‌ها انجام می‌دهد، گفت: در این مرحله فقط ۵۰ فیلتر دوده بر اساس تکنولوژی جدید که عمر نامحدودی هم دارند بر روی اتوبوس‌های ۲ کابین ساخته شده توسط شرکت اسنا خودرو نصب می‌شود و ما هم تلاش می‌کنیم تا با همکاری یکدیگر همه اتوبوس‌ها مجهز به فیلتر جذب دوده شوند.

سنندجی با بیان اینکه فیلتر‌های نصب شده تا حد زیادی می‌توانند گاز‌های خارج شده از اگزوز اتوبوس‌ها را جذب کنند، اظهار کرد: زیر ۸۰ درصد دود اتوبوس‌ها جذب فیلتر‌ها می‌شود.


بیشتر بخوانید: ایرادات پلیس به طرح ترافیک جدید سطحی و غیرکارشناسی است/ لزوم تجهیز همه خودرو‌های دیزلی به فیلتر جذب دوده


همچنین مهدی مرسلی مدیر عامل شرکت اسنا خودرو به خبرنگاران گفت: از آنجایی که شرکت اسنا خودرو خودش تولید کننده بخشی از اتوبوس‌های ۲ کابین بی آر تی است و بر موضوعات فنی این اتوبوس‌ها اشراف دارد، لذا از ما تقاضا شد که کار نصب فیلترها را هم خودمان انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت اسنا خودرو افزود: این فیلتر‌ها کاملا با اتوبوس‌های ۲ کابین مطابقت دارند و به صورت هوشمند طراحی شده‌اند.

مرسلی با بیان اینکه این فیلتر‌ها دارای گارانتی هستند، گفت: طراحی این فیلتر‌ها به شکلی است که حتی اگر اتوبوس‌ها دارای روغن سوزی باشند تا حد زیادی جلوی انتشار مواد آلاینده را می‌گیرند.

همچنین امید بی‌نظیر مدیر فروش شرکت اسنا خودرو گفت: فیلتر‌هایی که بر روی اتوبوس‌های بی آر تی نصب می‌شوند تا ۸۰ درصد آلاینده‌های خروجی را جذب می‌کنند و میزان آلاینده‌ها را به طرز قابل قبولی کاهش می‌دهند.

او با بیان اینکه این فیلتر‌ها بومی نبوده و ما فقط کار نصب آن‌ها را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: برای یک تا ۲ هزار اتوبوس می‌توانیم فیلتر جذب دوده نصب کنیم که در حال حاضر فقط بر روی اتوبوس‌های ۲ کابین این کار را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۳۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
تنها راه حل و فصل عاجلانه و مدبرانه و خردمندانه برای رفع کامل مشکل آلودگی هوا در شرایط مدیریت اضطراری هوای سمی کشنده آلوده شیمیایی اولا جلوگیری مجدانه و مقتدرانه و قدرتمندانه اکید و بدون اقماض از تمامی خودروهای شخصی یبک و سنگین و موتورسیکلتها در سطح تمامی کلان شهر های آلوده مانند حکومت نظامی مقتدرانه که تمامی رفت و آمدها قدغن می شود به غیر از خودروهای پلیس و خدماتی و امداد رسانهای مختلف دولتی و شهرداری احدی حق نداشته باشد وسیله نقلیه اش را جابجا کند و اگر خلاف کرد باید خودرو و یا موتورسیکلتشان متوقف و جریمه و بازداشت شوند ثانیا تمامی خودروهای بنزینی و گاز و گازوئیل سوز را با طرحی ایران خودرو و سایپا و دیگر خودرو سازان را وادار کنید خودروها و موتورسیکلتهای هیبریدی برقی استاندارد و با کیفیت و ارزان قیمت تولید کنند و مقتدرانه جمع آوری کنید تمامی خودروها و موتورسیکلتها رو و به جاش خودروهای هیبریدی برقی و متورسیکلتهای هیبریدی برقی به مردم تحویل دهید و پول فروش سوختهای فسیلی را که صادر می کنید ثروت ملی ملت را به حساب یارانه معیشتی ملت مستضعف بریزید هر چقدر فروش صادرات داشتید از منابع و ذخایر ملت یعنی قیمت یارانها نباید ثابت بماند با ملت صادق باشید تا ملت هم با شما صادق باشند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
فکری به حال این کامیونها که نیمه شب ها در تهران در حال حرکتند نیز بکنید چون اینا شبها حرکت میکن و در دید مامورین نمی باشن الودگی و حشتناکی را رقم می زنن..
Iran (Islamic Republic of)
شهروند گمنام
۰۵:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۸
با همين روند پيش برويد سال 1500 همهء اتوبوس‌ها داراي پالايهء دوده مي‌شوند! روزي سه تا!!!!!
آخرین اخبار