رئیس کمیته امداد رامسر گفت: ۸۵ دانش‌آموز و ۳۷ دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد رامسر از خدمات بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر گفت: خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت شامل لوازم التحریر، پوشاک، شهریه، کانون فرهنگی، اردوها، مشاوره‌ها بوده است.

او با بیان اینکه  ۲۶۲ مددجو از آموزش خانواده از ابتدای امسال تاکنون بهره‌مند شدند، افزود: پیشگیری از اعتیاد، اخلاق اسلامی احکام آسیب‌های اجتماعی مهارت‌های زندگی مشاوره حقوقی از جمله موضوعات آموزشی بوده است.

رئیس کمیته امداد رامسر گفت: افراد بهره‌مند شده از آموزش خانواده زنان سرپرست خانوار ومطلقه دختران بازمانده از تحصیل و کودکان و دانش آموزان بودند.

سرایی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردو‌های تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است، افزود: ۶۹ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در قالب اردوی زیارتی و آموزشی به شهر مقدس مشهد قم و کربلا و یک روزه  اعزام شدند.

او با بیان اینکه در تابستان امسال ۷۵ نفر از دانش آموزان ودانشجو تحت حمایت  از برنامه‌های کانون استفاده کردند، گفت: آموزش قران مهارت ها‌ی زندگی مشاوره در کانون فرهنگی به این افراد ارائه شد.

رئیس کمیته امداد رامسر افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و دینی، برگزاری کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و تجوید قرآن، مسابقات کتابخوانی و برگزاری اردو‌های آموزشی از دیگر برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/ م

خدمت رسانی کمیته امداد رامسر به ۱۲۲ نفر از مددجویان زیرپوشش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار