دیدار دو تیم سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

دقایق ابتدایی نیمه اول بسیار جذاب و پرهیجان دنبال شد و در همان ابتدا ۲ تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند که استقلال با بدشانسی مواجه شد، اما در ادامه طلایی‌پوشان موفق به زدن گل نخست بازی شدند.

در ادامه نیمه اول آبی‌پوشان برای جبران گل خورده جلو کشیدند، اما تا دقایق پایانی نیمه اول موفق به خلق موقعیت گلزنی خطرناکی نشدند و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد؛ در لحظات پایانی هر ۲ تیم شانس رسیدن به گل را داشتند، اما در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با حملات استقلال شروع شد و شاگردان استراماچونی به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، در آن سوی میدان نیز سپاهانی‌ها در ضد حملات برای افزایش فاصله تلاش می‌کردند، اما در نهایت استقلال موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه دوم استقلال یک بار دیگر به گل رسید و پیش افتاد، در ادامه سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده یک‌پارچه حمله شدند و در لحظات پایانی توسط نورافکن که بازیکن فصل قبل استقلال بود به گل رسیدند و بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
 
انتهای پیام/ی
 

تساوی پر حاشیه سپاهان و استقلال

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
با پنالتی که نگرفت بله مساوی شد