از کاپیتان گرفته تا سایر بازیکنان با همه برخورد می کنم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی برابر پیکان تهران گفت: محبی و شهباز زاده موقعیت‌های زیادی از دست دادند و بازیکنان ما در حد انتظار نبودند که حتما با همه آن‌ها برخورد میکنم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پس از بازی برابر پیکان گفت فوتبال عجیبی بود که باید با اختلاف حداقل ۵ گل به سود ما تمام میشد.

او ادامه داد: حتماً با بازیکنان تیم برخورد می‌کنیم، چراکه موقعیت‌های بسیار خوبی در این بازی از دست دادیم و باید بازی بهتری به نمایش می‌گذاشتیم.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: این برخورد‌ها با کاپیتان تا سایر بازیکنان انجام می‌شود و نباید هیچ وقت شاهد از دست رفتن چنین موقعیت‌هایی با این تعداد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به متضرر شدن این تیم به خاطر لغو بازی‌ها گفت: البته که هم تعطیلات و هم بلاتکلیفی روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت و خیلی دوست داشتیم قبل از این مسابقه یک بازی لیگ انجام می‌دادیم تا به شرایط مسابقه برگردیم.

او راجع به تیم‌های باقی مانده در جام حذفی گفت: تیم‌های قدرتمندی در جام حذفی باقی مانده اند، ولی من فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی ما همین مسابقه با پیکان بود. پیکان فوتبال منظم و خوبی ارائه کرد.

قلعه نویی با اشاره به حضور کم رنگ هواداران روی سکو‌ها در جریان این مسابقه گفت: از هواداران انتظار بسیار بیشتری دارم و کم لطفی کردند. البته از سه هزار نفری که در این بازی کنار ما بودند تشکر می‌کنم، اما ما باید در هر دیدار بیش از سی هزار هوادار داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان راجع به شرایط کی روش استنلی گفت: امروز قربانی بازی خوبی انجام داد و بهتر از استنلی بازی کرد. البته استنلی هم شرایط خوبی دارد و خداروشکر در بازی برابر تراکتور مصدومیت خاصی برای او پیش نیامد. امیدواریم که او هم بتواند مثل قبل به تیم ما کمک کند.
 
انتهای پیام/ش
 
 

کنفرانس خبری امیر قلعه نویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.