ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از امروز همزمان با سراسرکشور آغاز و به‌مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس از امروزبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس در استان از امروز همزمان با سراسرکشور آغاز شد.

مدت زمان ثبت‌نام در هر روز از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ عصر و به‌مدت ۱۰ ساعت خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اعلام اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس در استان زنجان برای نام نویسی می توانند به مراکز ۴ حوزه انتخابیه مراجعه کرده و ثبت نام کنند گفت: مراکز حوزه انتخابیه زنجان، ماهنشان، خدابنده و ابهر  چهار مرکزی هستند که داوطلبان هفت روز فرصت دارند تا با مراجعه به این مراکز نام نویسی کنند.

 
مرادی با اعلام اینکه در هر فرمانداری مراکز حوزه انتخابیه حداقل سه نفر برای انجام امور نام نویسی مراجعان آموزش های لازم را دیده اند، افزود: داوطلبان برای شرکت در حوزه انتخابی مورد نظرشان باید به فرمانداری همان حوزه انتخابیه مراجعه کنند به عنوان مثال کسی که می خواهد در حوزه انتخابیه زنجان_طارم شرکت کند باید به فرمانداری زنجان که مرکز این حوزه انتخابیه است مراجعه کند یا برای شرکت در حوزه انتخابیه ایجرود_ ماهنشان باید نام نویسی در مرکز این حوزه یعنی فرمانداری ماهنشان صورت گیرد.
 
او افزود: داوطلبان علاوه بر فرمانداری مراکز حوزه انتخابیه می توانند به وزارت کشور یا نمایندگی های جمهوری اسلامی در خارج از کشور هم مراجعه کنند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار همچنین گفت: براساس قانون۶ روز برای تشکیل هیات های اجرایی فرصت هست که پس از تشکیل این هیات ها  بررسی صلاحیت ثبت نام کنندگان در هیات های اجرایی آغاز خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر

مراکز ۴ حوزه انتخابیه استان آماده نام نویسی از داوطلبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.