رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد.

شکست غیر منتظره دنور / ادامه روند خوب میلواکیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) بامداد و صبح امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان رفتند. تیم بسکتبال ساکرامنتو در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها توانست روند برد‌های دنور را قطع کند و به هشتمین  برد فصل خود برسد، دنور هم با این شکست چهارمین باخت فصلش را تجربه کرد. این بازی بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و در نهایت هم با نتیجه ۱۰۰ - ۹۷ به سود ساکرامنتو به پایان رسید. دنور حالا با این شکست در رده دوم جدول کنفرانس غرب باقی ماند.  

دیگر دیدار امروز هم میان تیم‌های فیلادلفیا و ایندینیا بود که در نهایت با نتیجه ۱۱۹ - ۱۱۶ به سود فیلادلفیا به پایان رسید. آن‌ها با این نتیجه در رتبه پنجم کنفرانس شرق باقی ماندند. دیگر دیدار هم میان تیم‌های میلواکی و شارلوت بود، میلواکی که این روز‌ها به خوبی از سد حریفان می‌گذرد امروز هم نمایش خوب و قابل قبولی داشت و توانست با نتیجه ۱۳۷ - ۹۶ برنده بازی باشد. آن‌ها با این برد به آمار ۱۷ پیروزی در ۲۰ بازی رسیدند تا به تنهایی صدرنشین کنفرانس شرق باشند.  

آخرین دیدار هم میان تیم‌های هیوستون و آتلانتا بود که در نهایت با شکست سنگین آتلانتایی‌ها در ادامنه روند ناکامی هایشان همراه بود، آن‌ها حالا قعر نشین کنفارنس شرق هستند.  


بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان لیکرز و شکست نزدیک بوستون مقابل دنور

پیروزی نزدیک اوکلاهاما برابر میلواکی / زور تورنتو به لس آنجلس لیکرز نرسید

پیروزی نزدیک شارلوت مقابل دیترویت / ادامه صدرنشینی لس آنجلس لیکرز و میلواکی در کنفرانس های غرب و شرق


انتهای پیام/ 

نتایج رقابت های بسکتبال  NBA 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.