مدیرکل ورزش وجوانان البرز:ورزشکاران البرزی با کسب مدال‌های رنگارنگ استانی، کشوری، بین‌المللی و جهانی، مقام ۶ کشور را از حیث مدال‌آوری از آن خود کرده اند.

مدال های رنگارنگ ؛ارمغان تلاش ورزشکاران البرزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، در جلسه شورای ورزش همگانی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: ورزشکاران البرزی در تمامی هیات‌ها موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدند، در این میان ۲۰ مدال جهانی، ۱۹ مدال آسیاسی و ۱۲۰۵ مدال کشوری از آن استان البرز شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه  در مسابقات سه گانه قهرمانی دختران یک بانوی البرزی بر سکوی نخست ایستاد، افزود: در مسابقات کشوری قایقرانی به میزبانی یاسوج، هر دو رشته دختران و پسران استان البرز موفق به کسب مقام نخست شدند.

غفرانی ضمن اشاره به مدال‌های رنگارنگ کسب شده توسط ورزشکاران البرزی، گفت: با ۳۷ مدال طلا موفق شدیم مقام خود را کشور ثابت نگهداریم، همچنین طبق اعلام مرکز آمار وزارت ورزش و جوانان کشور، دومین بانوان مدال آور کشور را داریم.

او با اشاره به اینکه میزبان مسابقات ۹ رشته ورزشی در البرز بوده ایم، افزود: سطح رقابت‌ها در میان کلانشهر‌ها بالا رفته است.  
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مقام ۶ کل کشور را در حیث مدال آوری داریم، گفت: در البرز با وجود استعداد‌های درخشانی که وجود دارد می‌توانیم در سطح کشور بیش از گذشته بدرخشیم.

انتها پیام/ج.ط

درخشش قهرمانان البرزی در مسابقات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.