معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان همدان از آغاز ثبت نام مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در آموزش و پرورش سراسر استان خبر داد.

آغاز ثبت نام مسکن فرهنگیان فاقد مسکن در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد بداغی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان همدان گفت: در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت متبوع شناسایی فرهنگیان فاقد مسکن و اقدام برای تأمین مسکن آنان در اولویت فعالیت استان قرار گرفته است.

او افزود: این کار با همکاری اداره راه و شهرسازی استان همدان در چهارچوب تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که جمع آوری اطلاعات همکاران متقاضی واجد شرایط و پالایش آن اولین مرحله اجرایی است که باید تا ۱۳ آذرماه ادامه دارد افزود: انتظار می‌رود تمامی فرهنگیان متقاضی برای تکمیل فرم مربوط از طریق واحد آموزشی و ارسال به تعاون ادارات اقدام عاجل معمول نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه  حداکثر مهلت زمانی این مرحله نام نویسی تا ۱۲ آذر است ، گفت:  اطلاعات همکاران متقاضی پس از تجمیع طی فرم پیوست در قالب برنامه Excel به اداره کل راه و شهر سازی همدان و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها تحویل تا پس از پالایش و تأیید فرم ج متقاضیان اطلاعات به وزارت خانه مسکن ارسال می شود.

بداغی تأکید کرد: همکاران فرهنگی متقاضی باید همزمان با ارسال مدارک به ادارات تابع، به سامانه طرح ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir مراجعه و ثبت نام نموده و کد رهگیری را نیز دریافت نمایند.

انتهای پیام/ا

 

 ثبت نام مسکن فرهنگیان  استان همدان

برچسب ها: مسکن ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.