خجسته پور بابیان اینکه در نخستین روز ۹ کاندید با مراجعه به فرمانداری‌ها در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند، گفت: در بین ثبت نامی‌ها امروز یک زن نیز حضور داشت.

ثبت نام ۹ کاندید در انتخابات مجلس استان سمنانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ضمن بیان اینکه در اولین روز ثبت‌نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان از نگاه آمار ۹ نفر ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد هشت نفر مرد و یک نفر زن بود که این افراد به فرمانداری‌های استان مراجعه و متقاضی ثبت‌نام در این دوره از انتخابات مجلس شدند.

او بابیان اینکه گرمسار با سه نفر بیشترین ثبت نامی امروز را به خود اختصاص داده است، افزود: در فرمانداری شهر‌های سمنان، شاهرود و دامغان نیز هرکدام دو نفر برای ثبت‌نام در نخستین روز پیش‌قدم شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه افراد ثبت نامی می‌بایست دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر یا معادل آن‌ها باشند، ابراز داشت: بر اساس مدرک تحصیلی دو نفر از ثبت نامی‌ها دارای مدرک دکترا و مابقی کارشناسی ارشد داشتند.

خجسته پور بابیان اینکه جوان‌ترین متقاضی ثبت‌نام بین ۳۰ تا ۳۵ سال سن دارد، اضافه کرد: دو نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، یک نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، یک نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، دو نفر در بازه سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و دو نفر نیز در بازه سنی ۵۶ تا ۶۰ سال بودند.

او افزود: ثبت‌نام متقاضیان در انتخابات مجلس به مدت یک هفته تا شانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت و کاندید‌ها می‌توانند در ساعات هشت لغایت ۱۸ هرروز به یکی از فرمانداری‌های حوزه انتخابیه در سطح استان سمنان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ح

هشت نفر مرد و یک نفر زن در انتخابات مجلس استان سمنان ثبت‌نام کردند

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.