اختلافات درون گروهی مخالفان دولت ونزوئلا که انتقاد سرکرده آنان را هم در پی داشته است، مورد تحقیق قرار خواهد گرفت.

اختلافات و فساد درونی مخالفان دولت ونزوئلا داد گوایدو را هم درآوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، در پی انتشار گزارش‌هایی درباره اینکه گروهی از قانونگذاران مخالف دولت قانونی ونزوئلا از یک تاجر مرتبط با دولت نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور حمایت کرده‌اند، خوان گوایدو، سردسته مخالفان این کشور اعلام کرد سخنرانی در خصوص فساد درون حزبی خواهد داشت و تحقیقاتی در این خصوص آغاز می‌شود.

این گزارش‌ها در حالی منتشر شد که میان گوایدو و گروهی از حامیان خود برای راه اندازی موج تازه‌ای از اعتراضات خیابانی اختلاف نظر بوجود آمده است. 

وب سایت آرماندو گزارش داد قانونگذاران حامی گوایدو نامه‌های در حمایت از یکی از اتباع کلمبیا به وزارت خزانه داری آمریکا ارسال کرده اند این در حالی ست که شواهد نشان می‌دهد این فرد با یک تبعه دیگر کلمبیا که با دولت قانونی مادورو مرتبط است و از سوی دولت آمریکا مورد تحریم است، ارتباط دارد.

از بهمن سال گذشته که «خوان گوایدو»، سردسته مخالفان ونزوئلا، با حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور خواند، فشار‌ها بر نیکلاس مادورو از سوی واشنگتن به شدت افزایش یافته است. پس از اجرای کودتایی نافرجام برای برکناری نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعمال تحریم‌های مختلف علیه کاراکاس و مسدود کردن تمام دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا، رسانه‌ها از طرح دولت ترامپ برای محاصره دریایی ونزوئلا خبر دادند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار