رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه با برگزاری چند دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف حریفانشان می‌روند در یکی از مهم‌ترین دیدار‌های امروز تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر می‌رود، این بازی یکی از جذاب‌ترین و البته مهم‌ترین بازی‌های فصل خواهد بود، شاگردان مهران شاهین طبع یکی از ۲ تیمی هستند که در ۸ بازی گذشته شان شکستی را تجربه نکرده اند و در طرف مقابل شاگردان هاشمی تنها یک بازی را در ۸ بازی واگذار کرده اند و هفته گذشته هم از سد پتروشیمی بندر امام قدرتمند گذشتند. این دیدار علاوه بر تقابل تیم‌ها، تقابل نام‌ها و ستارگان هم است و بدون شک جذاب‌ترین دیدار هفته خواهد بود.  

مصاف جذاب مهرام و شهرداری گرگان در آزادی / کار آسان شاگردان سامری در کرمان

دیگر دیدار  مهم هفته نهم مصاف تیم‌های توفارقان آذر شهر و پالایش نفت آبادان خواهد بود، این دیدار به میزبانی شاگردان ویسی انجام می‌شود و بازی دیدنی خواهد بود، توفارقان اگرچه شرایط خیلی خوبی ندارد، اما در چند هفته گذشته بازی‌های قابل قبولی را به نمایش گذاشته است و برای حریفانش دردسر ساز بوده است، در طرف مقابل، شاگردان سامری برنده همه دیدارهایشان بوده اند، اما قطعا توفارقان در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و همین می‌تواند این دیدار را جذاب کند.  

پتروشیمی بندر امام که هفته گذشته نخستین شکست فصلش را برابر مهرام و آن هم در خانه تجربه کرد، باید در این هفته در کرمان بازی کند، شاگردان کوهیان البته کار آسانی پیش رو دارند و باید مقابل مسی بازی کنند که شرایط خوبی ندارد و در قعر جدول رده بندی است. شاگردان کسایی پور شروع خوبی در رقابت‌های این فصل نداشته و تا به اینجای کار هم نتایج خوبی نگرفته اند.  

مصاف جذاب مهرام و شهرداری گرگان در آزادی / کار آسان شاگردان سامری در کرمان

دیگر مصاف امروز دیدار تیم‌های اکسون تهران و نیروی زمینی تهران خواهد بود که به نوعی دربی تهران هم محسوب می‌شود، هر ۲ تیم شرایط خیلی خوبی ندارند و برای تغییر وضعیتشان در این بازی نیاز به برد در این بازی دارند، شاگردان آبکناری در رده هفتم جدول رده بندی هستند و شاگردان ایزد پناه هم در قعر جدول و در رتبه دوازدهم قرار دارند، مصاف تیم‌های ذوب آهن اصفهان و رعد پدافند شهرکرد، دیگر دیدار هم زمان خواهد بود، شاگردان مهران حاتمی که پر افتخار‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر بسکتبال هم هستند باید در اصفهان بازی کنند و همین می‌تواند برای آن‌ها نکته مثبتی باشد، ذوب آهن این روز‌ها بیش از همیشه به برد نیاز دارد و می‌تواند با پیروزی در این بازی جایگاهش را ارتقا ببخشد، شهر کردی‌ها یک پله بالا‌تر از ذوبی‌ها قرار دارند و این بازی می‌تواند تقابل جالبی برای جایگاه بهتر هم باشد.  

شورا و شهرداری قزوین هم در دیگر دیدار امروز با شهرداری بندر عباس بازی می‌کنند. شاگردان هنگامی به روند خوبی رسیده اند و در جدول رده بندی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته اند، نماینده قزوین، اما قعر نشین است و شرایط خیلی خوبی ندارد، بدون شک بازی ۲ تیم با توجه به جایگاهشان از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند دیدنی باشد. تقابل تیم‌های بسکتبال شیمیدر و آویژه صنعت پارسای مشهد هم دیگر بازی دیدنی امروز خواهد بود. این بازی در قم برگزار می‌شود و شاگردان اسلامی بیش از همیشه به برد در این بازی نیاز دارند.  

مصاف جذاب مهرام و شهرداری گرگان در آزادی / کار آسان شاگردان سامری در کرمان

رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و تنها دیدار تیم‌های مهرام و شهرداری گرگان از ساعت ۱۸ پیگیری خواهد شد.  


بیشتر بخوانید:

نتایج هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان ۷۰ - اکسون تهران ۵۷ / پیروزی آسان و بی دردسر شاگردان شاهین طبع در پایتخت

پیروزی مهرام مقابل توفارقان با درخشش نیکخواه بهرامی


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار