سرپرست فرمانداری ویژه با اشاره به اهمیت رعایت تمامی بند‌ های شیوه نامه ثبت نام انتخابات با تلاش کاربران گفت: کاربران و مجریان برگزاری انتخابات باید به قوانین و مقررات تسلط کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سهراب بهاالدینی ، سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان در دومین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس از ستاد انتخابات شهرستان سیرجان بازدید کرد.

سهراب بهاالدینی، سرپرست فرمانداری ویژه، امروز از ستاد انتخابات این شهرستان بازدید و بر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات باشکوه تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه با اشاره به اهمیت رعایت تمامی بند‌ های شیوه نامه ثبت نام انتخابات با تلاش کاربران تصریح کرد: کاربران و مجریان برگزاری انتخابات باید به قوانین و مقررات تسلط کافی داشته باشند.

بنا بر این گزارش در روز اول ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، روز گذشته ۳ نفر و تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱ داوطلب دیگر از شهرستان سیرجان ثبت نام کردند.

ثبت نام داوطلبان تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت، از حوزه انتخابیه شهرستان‌های سیرجان و بردسیر به صورت مشترک یک نفر به مجلس راه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار