مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران گفت: بسیج یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است، اگر دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را نداشته علتش وجود بسیج بوده است.

بسیج یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ پاسدار محمد نوری مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی بسیجیان رفسنجان در حسینیه ثارالله این شهرستان به انتخابات اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: این انتخابات می‌تواند کارساز، سرنوشت ساز و یکی از صحنه‌هایی باشد که اگر کارآمد و انقلابی باشد با نظارت قوی در پیشرفت کشور موثر واقع شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم ارزش رأی خود را بدانند و در این حوزه به فرمایشات رهبری گوش فرا دهند تصریح کرد: نماینده‌ای را انتخاب کنیم که مدیر و مدبر، کارآمد، انقلابی و دردآشنای مردم باشد؛ مسیر پیروزی در جنگ اقتصادی از یک مجلس کارآمد و انقلابی که به دست مردم رقم خواهد خورد تحقق پیدا می‌کند.

مسئول امور اداره هادیان سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نهاد بسیج با دستور امام راحل شکل گرفت که شعار‌های انقلاب مبتنی بر استکبارستیزی و استقلال تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج تمام هم و غمش این است که بستر تحقق شعار‌های انقلاب، را فراهم سازد لذا اگر قرار است رشد علمی داشته باشیم و قله‌های دانش فتح شود به دست کسانی که به این شعار‌های انقلاب تعلق و تعصب و باور دارند باید اتفاق بیفتد.

سرهنگ نوری ادامه داد: بسیج یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است، اگر دشمن تا کنون جرأت تعرض به سرزمین ایران اسلامی را نداشته علتش وجود بسیج بوده که این اقتدار باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی اگر فراگیر شود و شخص با انگیزه بالا و منش جهادی به وظیفه اش عمل کند ابه درجه شهید شهریاری‌ها می‌رسد که با تفکر بسیجی، ما را به نقطه‌ای می‌رساند و جزو۸ کشور برتر دنیا در حوزه فناوری هسته‌ای قلمداد می‌شویم.

سرهنگ نوری تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم هم به تمام معنا تفکر بسیجی را داشت برای اینکه اقتدار موشکی ایران در دنیا رتبه ممتاز به خود بگیرد و جمهوری اسلامی ایران را به اوج برساند شبانه روزی فعالیت کرد و با اقدام جهادی جمهوری ایران را در بُعد موشکی به نقطه‌ای رساند که الان دشمن خیال هم نمی‌کند که به ما تعرض کند.

وی ادامه داد: ما در حوزه موشکی به مدد تفکر بسیجی که شهید تهرانی مقدم و همکارانشان داشتند به نقطه‌ای از اقتدار دست یافتیم که الان موشک‌های دوربُرد ما نقطه زن شدند این نقطه زن یعنی درجات بالای تکنولوژی در حوزه موشکی، و دشمن جرأت تعرض به این آب و خاک را نمی‌تواند داشته باشد.

سرهنگ نوری خاطرنشان کرد:، اما گا‌ها غول رسانه‌ای که در اختیار دشمن است و ابزار رسانه وسیله جنگ شده ذهن جوان ایرانی را نشانه می‌گیرد دشمن می‌گوید " نمی‌خواهیم کسی کشته شود و آمریکا خیلی انسان دوست است و به شما تعرض نمی‌کند " و در فضای رسانه به خورد جوانان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه آمریکای جنایتکار در دنیا به صورت انسان دوست جلوه داده می‌شود گفت: اگر آمریکا دوست ندارد انسان‌های بی گناه کشته شوند در یمن چه می‌کند؟ بیش از میلیون عراقی طی ۱۵ سال گذشته به دست آمریکایی‌ها کشته شدند چرا این فجایع را به بار میاورد، اگر دشمن دوست است هواپیمای مسافربری ما چرا در هوا مورد هدف موشک آمریکا قرار می‌گیرد.

نوری ادامه داد: آمریکا پیشرفته‌ترین پهبادش را برای جاسوسی در کشور ما فرستاد تا از مرز هوایی ما رد شد با سامانه ساخت داخلی مان آن را شکار کردیم، اما جرات نکرد جواب ما را بدهد

وی اظهار داشت: بسیج نعمت است و با تفکر بسیجی در حوزه علم، دانش و فناوری، در عرصه‌های ورزشی و ... ابهت جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شده است تفکربسیجی در زندگی و محل کار، تحصیل و معاشرت‌ها به عنوان یک ابزار کمک می‌کند تا قله‌های افتخار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: علم انقلاب اسلامی که ۴۰ سال از آن می‌گذرد را کسی که اهل بصیرت و صبر باشد می‌تواند به دوش بگیرد؛ بسیجی ما کسی که دارای تفکر بسیجی است اگر این دو بازو را داشته باشد می‌تواند علم انقلاب را در گام دوم انقلاب به صلابتِ گام اول به جلو ببرد.

نوری گفت: بصیرت یعنی اینکه شرایط را درک کنیم و متناسب با این فهم اقدام و عمل داشته باشیم؛ خطبه ۱۵۹ نهج البلاغه امام علی (ع) شاخصه‌های انسان بصیر را عنوان می‌کند و می‌فرماید " بصیر کسی است که وقتی چیزی می‌شنود تفکر کند " الان کشور ما به واسطه برنامه ریزی‌های دشمن از سال ۹۰ درگیر جنگ اقتصادی است و جنگ تمام عیار اقتصادی به علاوه جنگ‌های دیگر را داریم یعنی راهبرد استکبار بر علیه انقلاب به عنوان جنگ ترکیبی را به راه انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ اقتصادی، جنگ رسانه‌ای و ناامن سازی اجتماعی هم در دستور کار دشمن قرار گرفته است لذا بسیجی کسی است که در مورد آن تفکر کند و بصیر باید با قوه بصیرتش این‌ها را تشخیص دهد.

سرهنگ نوری بیان کرد: برای حوادث روز‌های اخیر باید در جنگ رسانه ای، قدرت تشخیص داشته باشیم واین هم با بصیرت امکان دارد و بسیجی ما باید فهم و معرفت داشته باشد.

انتهای پیام/س

مجلس کارآمد نجات بخش مشکلات اقتصادی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار