رئیس مرکز بهداشت تبریط گفت: این آموزش‌ها از ۲ ساعت به ۶ ساعت افزایش یافته است و در شهریور ماه امسال مربیان آموزش این گروه را تعیین کردیم و جلسه توجیهی مربیان برگزار شد.

آموزش‌های پیش از ازدواج از ۲ ساعت به ۶ ساعت افزایش داشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر درستی  رئیس مرکز بهداشت تبریز،گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر تحکیم بنیان خانواده و جوانگرایی جامعه و کاهش طلاق و افزایش ازدواج در سال ۹۸، وزارت بهداشت و درمان امسال تصمیم گرفته است آموزش‌های قبل از ازدواج را گسترش بدهد.

اوافزود: مشارکت بهزیستی / سازمان تبلیغات اسلامی / دادگستری و دانشگاه علوم پزشکی در این برنامه‌ها مشارکت ۴ جانبه است و آموزش‌هایی که به آموزش‌های قبلی اضافه شده است شامل آموزش‌های احکام / حقوق خانواده / روانشناسی و روانشناختی / آموزش‌های جنسی و مسائل خانوادگی است که امیدواریم با این آموزش‌های ۶ ساعته در راستای افزایش میزان ازدواج و تحکیم بنیان خانواده قدم‌هایی بتوانیم برداریم.

اوخاطر نشان کرد: این آموزش‌ها در مراکز بهداشت انجام می‌شود که در شهرستان‌ها یک مرکز بهداشت و در تبریز ۲ مرکز بهداشت وجود دارد.

 

انتهای پیام/

افزایش ساعت آموزش‌های قبل  ازدواج

برچسب ها: طلاق ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.