مدیرکل بنیادمسکن لرستان از بازسازی ۵۰ درصدی دیواره ساحلی پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی در جمع اصحاب رسانه ضمن اشاره به آخرین وضعیت مسکن سیل‌زدگان لرستانی اظهار داشت: از ۱۸ هزار و ۶۷۸ واحد نیازمند تعمیر، عملیات اجرایی اغلب این واحد‌ها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات احداث ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد تخریبی نیز شروع شده که از این تعداد آرماتوربندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۵۰ واحد آماده بهره‌برداری است، یادآورشد: این تعداد واحد هم‌اکنون در مرحله گچ‌کاری بوده و به زودی تحویل مالکان داده می‌شود.

رضایی گفت: ۴۸ هزار سیل‌زده برای دریافت تسهیلات تاکنون به بانک معرفی شده، که ۴۵ هزار نفر از آن‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

وی با اشاره به پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستانی، خاطر نشان کرد: همچنین ۲۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از تمام تلاش‌ها برای اتمام عملیات احداث واحد‌های تخریبی ناشی از سیل در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

رضایی همچنین به پیشرفت ۴۸ تا ۵۰ درصدی دیواره‌های ساحلی پلدختر و روستا‌های اطراف آن اشاره کرد وگفت: عملیات بازسازی این دیواره‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/د

بازسازی دیواره ساحلی پلدختر

برچسب ها: سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.