کارشناس هواشناسی فارس از بارش باران در استان خبر داد.

علیمردانی کارشناس هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران در استان، اظهار کرد: بارندگی در مناطق شمالی، مرکز و غربی است و وزش باد شدید لحظه‌ای و بارش برف در نواحی شمالی وجود دارد.

او با بیان اینکه تا امشب بارندگی‌ها به صورت پراکنده ادامه دارد، تصریح کرد: صبح فردا با عبور سامانه بارشی، بعضی نقاط استان، دچار مه آلودگی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان فارس اضافه کرد: برای روز چهارشنبه ۱۳ آذر آسمانی صاف، تا قسمتی ابر با وزش باد در سطح استان انتظار می‌رود.

علیمردانی با بیان اینکه از اواخر روز پنج شنبه سامانه بارشی فعالی وارد استان خواهد شد، ادامه داد: این سامانه در اکثر مناطق استان برای روز جمعه فعالیت بارشی خواهد داشت.

همچنین رحیم آزادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیان کرد: این سامانه بارشی و بارندگی در استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است.
او ادامه داد: از همه دستگاه‌های خدمت رسان در این خصوص خواسته شده تمهیدات لازم را به عمل آورند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس هشدار داد: با توجه به بررسی‌های هواشناسی، شهروندان از تردد و اسکان در کنار مسیل ها، رودخانه‌ها و ارتفاعات به سبب جاری شدن روان آب خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار