فرمانده انتظامی دالاهو از کشف ۵ هزار قطعه ماهی بدون مجوز در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محسن ویسی فرمانده نیروی  انتظامی دالاهو اظهار داشت: در پی اخباری مبنی براینکه افرادی قاچاقچی اقدام به عرضه ماهی بدون مجوز درسطح شهرستان می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: از انجایی که عرضه این نوع ماهی احتمال انتقال انواع بیماری را دارد، ماموران با جدیت به دنبال کشف عامل توزیع برآمده و موفق شدند در ورودی شهرستان خودروی حامل ماهی را کشف و توقیف کنند.

سرهنگ ویسی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون، ۵ هزار قطعه ماهی بدون مجوز کشف و راننده آن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.


پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف در قصرشیرین

 

 

فرمانده نیروی  انتظامی شهرستان قصرشیرین از پلمپ ۴۰ واحد صنفی متخلف از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن عمومی از ابتدای سال ۹۸ اجرا شده است.

او افزود: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قصرشیرین در ۸ ماهه سال جاری یک هزار و ۸۵۰ واحد صنفی را به صورت محسوس و نامحسوس مورد بازدید قرار دادند.

سرهنگ محمدی ادامه داد: از این تعداد برای ۱۷۰۰ واحد صنفی پرونده تشکیل، از ۱۰۰ واحد صنفی تعهد کتبی اخذ و به ۵۰ واحد صنفی اخطار داده شده است.

رئیس پلیس شهرستان قصرشیرین  بیان کرد: در اجرای این طرح‌ها ۴۰ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب، عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی با دستور مقام قضائی پلمپ شد.

 

 

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.