فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم باید از رأی دادن به افراد پوپولیست، بی‌تخصص و ظاهربین خودداری کنند.

مجلس آتی باید در تراز انقلاب اسلامی و ضهدا باشد/ مردم از رأی به افراد پوپو لیست و بی تخصص خوداری کنندحجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد فرمایشات رهبرانقلاب مبنی بر عدم ورود افراد ضعیف در عرصه مدیریتی کشور اظهار کرد: ابتدا باید خدا را شکر کنیم که رهبری فرازنه، حکیم، آگاه و مشرف به مسائل داخلی و خارجی داریم، معتقدم پیرامون اظهارات رهبری چند مطلب وجود دارد.

او با بیان اینکه مجلس باید در تراز انقلاب اسلامی و شهدا باشد، گفت: امکان تحقق این مجلس فقط در صورتی است که مردم به افرادی رأی دهند که صاحب شاخص عملکردی قوی باشند تا مجلسی در حد تراز انقلاب شکل بگیرد، معتقدم مردم باید از رأی دادن به افراد پوپولیست، بی‌تخصص و ظاهربین خودداری کنند.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه یکی از مسائل مورد توجه، خود نامزدهای انتخاباتی هستند، تاکید کرد: نامزدها باید بررسی کنند که آیا مدیریت لازم را دارند یا خیر، اگر نامزدها تشخیص دهند که صندلی مجلس برازنده آنها نیست نباید صندلی‌های مجلس را اشغال کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: به اعتقاد من سه مسئله را باید مورد توجه قرار داد، یکی نامزدها هستند که باید ظرفیت‌های تخصصی و تعهدی لازم را داشته و آگاه به مسائل اداری باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را رفع کنند، مسئله دیگر مردم هستند که باید با بصیرت، نامزدها را انتخاب کنند و مسئله آخر این است که مسیر ما باید در جهت تداوم انقلاب اسلامی باشد.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس باید زمان شناس و مردم شناس باشد/ تحزب راه‌حل ریشه‌ای مشکلات کشور


سالک در تشریح مسئله سوم عنوان کرد: مسیر ما باید بر اساس بیانیه ۳۰ محوری گام دوم انقلاب باشد و مجلس به عنوان رأس امور باید ابعادش مشخص شود و دولت هم نسبت به آن آگاه باشد، زیرا مجلس سه وظیفه اصلی دارد، ابتدا تصویب قانون، سپس نظارت بر حسن اجرای آن و در نهایت ارتباط تعریف شده منطقی با توده مردم برای رفع مشکلات و معضلاتشان.

او درمورد جمله رهبری مبنی بر اینکه بی‌مهابا وارد انتخابات نشوید، اظهار کرد: از ورود بی‌مهابای افراد به عرصه انتخابات باید جلوگیری کرد و در اجرای این دستور مسئولیت شورای نگهبان و وزارت کشور سنگین می‌شود. این نها‌ها باید دقت کافی داشته باشند و به هر کسی اجازه ورود ندهند.

با اشاره به عبور حامیان دولت از رئیس جمهور، اظهار کرد: حامیان دولت روحانی باید پاسخگوی مسائلی مانند معیشت مردم باشند، چراکه آن‌ها در انتخابات از دولت حمایت کردند.

او ادامه داد: در انتخابات عبور از روحانی حلال مشکلات نیست، اصلاح‌طلبان ممکن است شعار‌هایی بدهند مبنی بر اینکه کار‌های مختلفی انجام داده‌اند، اما حامیان دولت باید پاسخگوی خرابی‌های دولت باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار