معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ولادت امام حسن عسگری در حرم مطهر رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام حسین شریعتی‎نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی،گفت: هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری (ع) در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در رواق امام خمینی (ره) ویژه برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه احمد واعظی در شب میلاد یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت، گفت: ویژه برنامه‌ای هم برای روز میلاد تدارک دیده شده که با سخنرانی حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدرضا طباطبایی نسب در رواق امام خمینی (ره) آغاز می‌شود و با مداحی و مولودی‌خوانی مداحان ادامه خواهد داشت.

شریعتی‎نژاد افزود: ویژه برنامه‌های متنوع فقه و زندگی، حلقه‎های معرفت، پرسمان دینی و مولودی‌خوانی و سخنرانی در رواق‌های حرم مطهر امام رضا (ع) برای زائران ایرانی و غیر ایرانی از دیگر برنامه‎های میلاد فرخنده امام حسن عسکری (ع) در حرم رضوی است.

او تصریح کرد: همچنین در روز چهارشنبه و پنج‌شنبه قبل از نماز ظهر و مغرب مراسم جشنی در رواق حضرت زهرا (س) ویژه بانوان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام//م.ب
منبع:تسنیم
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.