جانشین فرمانده سپاه گفت: دلداده غرب می‌خواهند با خباثت خود، روز دانشجو را به فراموشی بسپارند، اما این بار هم مثل همیشه آن‌ها را شکست خواهیم داد.

دلدادگان غرب می‌خواهند روز دانشجو به فراموشی سپرده شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه در حاشیه نشست بسیجیان مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: به صورت طبیعی وقتی که ما می‌خواهیم یک موقعیتی که از طرف شیاطین راه اندازی شده را جمع کنیم خیلی باید مراقب باشیم که به مردم آسیب نرسد، هرچند که خودمان امکان آسیب دیدن داشته باشیم.

او افزود: در مصاحبه‌ای که فرماندار شهرقدس انجام داد گفت که خود از نزدیک دیده است که کسانی که به فرمانداری حمله کردند برای دزدی و تخریب آمده اند و هدفشان اعتراض نبوده است.

جانشین فرمانده سپاه تصریح کرد: مردم باید صف خود را که اعتراض به حق است از صف اشرار جدا کنند که این کار را هم کردند و صبح شنبه ما شاهد بودیم که عده‌ای اصلا قصد اعتراض ندارند و به قصد تخریب به خیابان آمده اند.

سردار فدوی ادامه داد: اکثر افرادی که در این اغتشاشات بودند سابقه طولانی داشتند و شرارت‌هایی از گذشته در پرونده خود به ثبت رسانده بودند و به دیلیل اقداماتی که کرده بودند قصد فرار از کشور را داشتند، خیلی از آن‌ها را در حال فرار از کشور دستگیر کردیم؛ یکی از آن‌ها در مکالمه خود با دوستان شرورش گفته بود که من به دلیل کار‌هایی که کردم قطعا اعدام خواهم شد و اگر دستگیر شوم، قبل اعدام همه شما را معرفی خواهم کرد، به همین دلیل باید من را سریع‌تر به خارج کشور بفرستید.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: سپاه و بسیج و نیروی انتظامی پای کار رفتند و با بصیرتی که به خرج دادند، توانستند این اغتشاشات را سریع جمع کنند؛ این بصیرتی است که در همه زمان‌ها به آن نیاز داریم.

او اظهار کرد: چند روز دیگر روز دانشجو است کسانی که دلداده غرب هستند می‌خواهند با خباثت خود، این روز را به فراموشی بسپارند که برخی از خباثت‌های آنان را مطلع هستیم و این بار هم مثل همیشه آن‌ها را شکست خواهیم داد.

فدوی در پایان در خصوص اظهارات اخیر مقامات آمریکایی‌ها در خصوص سپاه گفت: آمریکایی‌ها با وجود اینکه بار‌ها در مقابله با ایران شکست خوردند باز هم از اشتباهات خود درس نگرفتند و به شیطنت‌های خود در برابر ایران ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار