مدیرعامل باشگاه فوتبال ایرانیان اردبیل گفت: اردوی آماده سازی باشگاه فوتبال ایرانیان اردبیل در جمهوری آذربایجان برگزار شد.

مهدی شیخلووند، مدیرعامل باشگاه فوتبال ایرانیان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: چهار تیم زیر ۱۵ سال باشگاه فوتبال ایرانیان اردبیل در رده‌های سنی ۱۰، ۱۱، ۱۴ و ۱۵ سال با حضور در آکادمی فوتبال شهر قبله آذربایجان در یک اردوی چهار روزه ضمن مرور اهداف تاکتیکی خود به مصاف حریفان خود از کشور آذربایجان رفتند.

او افزود: در این اردو جمعا ۱۲ بازی دوستانه انجام شد که ٬ ۶ برد ٬ ۴ شکست و ۲ تساوی حاصل کار فوتبالیست‌های باشگاه ایرانیان بود.

مدیرعامل باشگاه فوتبال ایرانیان اردبیل در خصوص اهداف این اردو گفت: باشگاه ایرانیان با هدف کسب تجربه و ارتقای کیفیت بازیکنان و آشنا کردن فوتبالیست‌های نوجوان با شرایط‌های متفاوت و رقابت‌های مختلف این اردو را در آکادمی فوتبال شهر قبله جمهوری آذربایجان برگزار کرد که خوشبختانه قسمت اعظم اهداف باشگاه ایرانیان در این اردو محقق شد.

شیخلووند ضمن اشاره به جایگاه فوتبالی شهر قبله در آذربایجان و صدر نشینی تیم فوتبال قبله در لیگ این کشور گفت: طی مذاکرات اولیه با مدیران آکادمی قبله ٬ قرار بر این شد تا تیم فوتبال قبله نیز اردوی متقابلی را در شهر اردبیل برگزار کند تا هرچه بیشتر باعث افزایش همکاری‌های فوتبالی بین اردبیل و قبله باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.