مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر با خلوص نیت، اعتقادات اسلامی و احساسات پر مهر داوطلبانه، برای زدودن درد و اندوه دردمندان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به مناسبت روز جهانی داوطلب ،۵ دسامبر،در پیامی روز داوطلب را به کلیه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

هدفی والاتر از خدمت به همنوع برای انسان‌ها قابل تصور نیست و داوطلب تنها کسی است که این هدف را به عرصه ظهور می رساند.

۵ دسامبرمصادف با ۱۴ آذر را روز جهانی داوطلب نامیده اند، داوطلبانی که تا امروز زندگی خیلی‌ها را نجات داده اند و از تعداد زیادی حمایت کرده اند.

روز جهانی داوطلب فرصتی است برای تمامی داوطلبان و سازمان‌های بهره‌مند از حضور این افراد تا در کنار یکدیگر تلاش‌ها و فعالیت‌های بشردوستانه خود را گرامی بدارند، ارزش‌های فعالیت داوطلبانه را با دیگران به اشتراک بگذارند و کار داوطلبانه را در میان افراد جامعه، سازمان‌های مردم‌نهاد، سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی ترویج کنند.

آنانی که با خلوص نیت، تمام توان خود را برای خدمت به بشریت به کار بسته اند و با اعتقادات اسلامی و احساسات پر مهر داوطلبانه، برای زدودن درد و اندوه دردمندان فعالیت می‌کنند.

داوطلبان یاری رسان و فریاد رس مردم به هنگام وقوع بحران‌ها هستند که همیشه برای کمک پیش قدم و همراه مردم می‌شوند؛ فعالیت داوطلبانه در تمامی فرهنگ‌ها، زبان‌ها و ادیان وجود دارد.

هنگامی که آن‌ها برای انجام کاری داوطلبانه اعلام آمادگی می‌کنند، در واقع به بهبود زندگی دیگران یاری می‌رسانند و در کنار این، بیش از هر انسان دیگری احساس تعلق به جوامع خود را خواهند داشت.

ضمن گرامیداشت روز جهانی داوطلب که با شعار محوری برای آینده‌ای فراگیر داوطلب شو، از تلاش‌های بی شائبه و خالصانه تمامی اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد تقدیر نموده، سرافرازی و سربلندی روز افزون شما بزرگواران را از درگاه احدیت خواستارم.

انتهای پیام/ی

بخشی از زندگی داوطلبان هلال احمر وقف مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار