رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر از افزایش ۱۰ درصدی جابجایی کالا و بار در شهرستان مشگین شهر خبر داد.

رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از جابجایی ۱۳۳ هزار و ۳۶۷ تن کالا و بار از شهرستان مشگین شهر در هشت ماهه امسال خبر داد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش را در جابجایی کالا شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه این کالا‌ها جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است افزود: در مدت یاد شده ۱۹۱ هزار و ۹۸۷ نفر مسافر نیز از شهرستان مشگین شهر جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر بیان کرد: ۶ شرکت حمل ونقل کالا و بار در حوزه شهرستان مشگین شهر فعال است.

فرج پور شناسایی و قلع و قمع ۱۷۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در این شهرستان بیان کرد و افزود: با فعالیت گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون ۱۲۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، از ۴۰ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری بعمل آمده، با دستور قضایی ۱۵ مورد تخریب انجام و ۴۸ مورد نیز مجوز ساخت و ساز در هشت ماهه گذشته در این شهرستان صادر شده است.

او با اشاره به اینکه در جهت رفع نیاز رانندگان و جلب رضایت آن‌ها تاکنون هزار و ۶۲ حلقه لاستیک بین رانندگان شهرستان مشگین شهر توزیع شده است افزود: ۱۷۵ عدد تابلو فرسوده و بنر غیر مجاز از سطح جاده‌های شهرستان مشگین شهر جمع آوری، ۳۵۰ عدد تابلوی ایمنی، ۸۰ متر مربع بنر اطلاعاتی و هشداری و ۲۰۰ متر مربع علائم اطلاعاتی جدید نیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر نصب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.