واعظی گفت: در جریانات اخیر آشوبگران از طرف تمام سرویس‌های اطلاعاتی و شبکه‌های رسانه‌ای دشمن حمایت می‌شدند.

اتفاقات اخیر هیچ شباهتی به اعتراض نداشت/آشوبگران از طرف سرویس‌های اطلاعاتی دشمن حمایت می‌شدند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی بر کسی پوشیده نیست که طبقه متوسط جامعه به دلیل مسائل اقتصادی زیر فشار هستند و برای مقابله با افزایش غیرمتعارف کالاها، باید نظارت‌ها بیشتر شود.

او تصریح کرد: به صورت طبیعی برخی از کالا‌ها در یک مقطع خاص با کمبود مواجه شده و قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد بنابراین دولت تلاش کرده از افزایش قیمت این کالا‌ها جلوگیری شود تا کشور از این مرحله عبور کند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: پیش‌بینی می‌کردیم که تصمیم سران سه قوه مبنی بر اجرای قانون مدیریت مصرف سوخت چالش‌هایی را برای کشور به دنبال داشته باشد بنابراین به دلایل مسائل امنیتی سیاسی زمان اجرای این قانون در کشور اعلام نشد.

واعظی افزود: در خراسان رضوی و برخی از استان‌های کشور استانداران و شورای تامین بسیار خوب عمل کردند، اما در برخی از استان‌ها چنین تجربه‌ای وجود نداشت و هزینه‌هایی برای استان مذکور بوجود آمد.

او تصریح کرد: در جریانات اخیر، کشور با اتفاقاتی مواجه شد که هیچ شباهتی به اعتراض نداشت؛ آشوبگران از طرف تمام سرویس‌های اطلاعاتی و شبکه‌های رسانه‌ای دشمن حمایت می‌شدند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: از تلاش همه نیرو‌های امنیتی که بگذریم، در مسئله اخیر حضور مردم ناامنی‌ها را خاتمه داد.
 
او با اشاره به وقایع بعد از قانون مدیریت مصرف سوخت در کشور، تصریح کرد: در برخی استان‌های کشور مانند خراسان رضوی، استانداران و شورای تامین شرایط را به خوبی مدیریت کردند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.