مرکز توانبخشی سالمندان ایثار ویژه والدین شهدا با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امورایثارگران در مشهد به بهره برداری رسید.

افتتاح مرکز توانبخشی سالمندان با حضور معاون رییس جمهوری در مشهد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم گفت: والدین شهدا در سنینی قرار گرفته‌اند که نیاز به توجه بیشتر دارند و از سویی در خانه امکانات پرستاری فراهم نیست بنابراین در چنین شرایطی نیاز است در چنین مراکزی تحت مراقبت باشند.
 
او ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثارگران تصمیم دارد برای پرستاری از آن دسته از والدین شهدا که سرپرست ندارند مراکزی را به عنوان توانبخشی ایثار راه‌اندازی کند تا آنان بهتر تحت مراقبت قرار گیرند.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه مرکز توانبخشی ایثار در مشهد از سال ۹۰ آغاز به کار کرده است، گفت: با توجه به وضعیت درمانی والدین شهدا این مرکز با امکانات و تجهیزات تخصصی به روز شده تا نیاز‌های این عزیزان رفع شود و امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام شهیدی همچنین ضمن دیدار با والدین شهدا، افزود: کادر مجرب شاهد و ایثارگر در این مرکز مشغول کار هستند و مهمترین وظیفه آنان تکریم، درمان، پذیرایی و رسیدگی به والدین شهدا است.
 
انتهای پیام//ز.ق
 
 
برچسب ها: رئیس جمهور ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.