دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در خیابان پیربخش زاهدان قبل از فرار از محل درگیری دستگیر شدند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در زاهدانسرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:ساعت ۱۰ صبح روز گذشته یک فقره نزاع دسته جمعی در محدوده خیابان پیربخش شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم‌های از عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او  افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد ۲۰ نفر از اهالی محل در پی اختلافات قبلی با چوب و چماق و سلاح تپانچه با هم درگیر شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با سرعت عمل ماموران کلانتری ۱۳، هفت نفر از عاملان این نزاع قبل از فرار از محل شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ اکبری با اشاره به مجروح شدن ۴ نفر از عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و پراید توقیف و یک قبضه سلاح تپانچه از عاملان نزاع کشف شد.

او  بیان کرد: در ادامه این ماجرا بلافاصله اقدامات کنترلی و دعوت آسیب‌دیدگان به آرامش برای جلوگیری از تشدید درگیری و اعتماد به پلیس و دستگاه قضائی برای شناسایی و دستگیری عاملان این واقعه انجام شد که خوشبختانه شاهد همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس بودیم.

سرهنگ اکبری تاکید کرد: نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی خود در برقراری امنیت و آرامش شهروندان کوتاهی نکرده و با افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به خطر بیندازند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار