عزیزی گفت: برای ایجاد مجلس انقلابی که یکی از اصول لازم برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب است، باید مشارکت آگاهانه صورت داد.

گام دوم انقلاب مجلسی انقلابی می‌سازدوهاب عزیزی دبیرکل جبهه آبادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اخیراً از شعار انتخاباتی و مانیفست خود برای مجلس یازدهم رونمایی کردیم.

وی با بیان اینکه جبهه جهادگران ایران اسلامی گرایش مستقلانه دارد، افزود: جبهه جهادگران ایران اسلامی یک جریان مردمی و رهبر معنوی آن نیز رهبر معظم انقلاب است.

دبیرکل جبهه آبادگران ایران اسلامی تصریح کرد: این جبهه در قالب احزاب نمی‌گنجد و بنا هم نداریم این گونه کار کنیم، ولی می‌خواهیم به شعار‌ها و آرمان‌های انقلاب در حوزه‌های فرهنگی و فکری وفادار بمانیم و در این بخش فعالیت ویژه کنیم.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس باید زمان شناس و مردم شناس باشد/ تحزب راه‌حل ریشه‌ای مشکلات کشور


عزیزی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه مبسوطی را ارائه کردند که این بیانیه توصیه‌های اساسی برای جهاد بزرگ، خودسازی در حوزه فردی و تقدم‌سازی برای آینده کشور و هدف اصلی آن ایجاد تمدن نوین ایران اسلامی و ظهور امام عصر(عج) است.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: برای رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب، باید اصولی و زیربنایی حرکت کنیم و یکی از این اصول، مجلس انقلابی است و برای ایجاد مجلس انقلابی باید مشارکت آگاهانه صورت داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار