پرافتخار ترین المپین کشورمان گفت‌: بازیکنان تیم ملی در چند مسابقه آخر عملکرد بسیار خوبی داشتند و مدال های رنگارنگی کسب کردند اما فینال گرندپری پله آخر است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی ساعی پیشکسوت تکواندو کشورمان در خصوص فینال گرندپری تکواندو که از فردا به میزبانی روسیه آغاز خواهد شد اظهار داشت: فینال گرندپری بالاترین امتیاز را دارد و آخرین مسابقاتی است که در آن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو  توزیع می‌شود. نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۰ و ۲۸ امتیاز می‌گیرند. می‌توان گفت فینال گرندپری آخرین فرصت برای کسب سهمیه المپیک است. البته سجاد مردانی در گرند اسلم نیز شرکت می‌کند و یک شانس دیگر برای کسب سهمیه المپیک دارد.

ساعی افزود‌: بازیکنان تیم ملی کار بسیار سختی در پیش دارند. ما برای المپیک توکیو شانس کسب ۳ سهمیه را داریم. در وزن اول، سهمیه آرمین هادی پور تقریبا مسجل شده و در اوزان ۶۸- و ۸۹+ شانس کسب سهمیه داریم و میرهاشم و مردانی باید به فینال برسند. امیدوارم تمام نمایندگان ما توانایی هایشان را ارائه کنند و سربلند از این میدان حساس بیرون بیایند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو/ سقوط مردانی و حسینی/ هادی پور همچنان در رده چهارم


پرافتخارترین المپین کشورمان گفت: بازیکنان تیم ملی در چند مسابقه آخر عملکرد بسیار خوبی داشتند و روند رو به رشدی داشتند و مدال‌های رنگارنگی کسب کردند، اما فینال گرندپری که از فردا آغاز می‌شود، پله آخر است. البته پس از کسب سهمیه کار ملی پوشان آغاز می‌شود و باید برای موفقیت در المپیک تلاش بیشتری کنند. هر چند که مسابقات کسب سهمیه دست کمی از المپیک ندارد، زیرا بهترین‌های تکواندو جهان در این رویداد شرکت می‌کنند و امیدوارم نمایندگان کشورمان موفق شوند.

او افزود: اگر ملی پوشان ما در فینال گرندپری عملکرد خوبی داشته باشند، می‌توانند بازیکنانی که در المپیک حریف سرسختی برای آن‌ها هستند را در همین جا کنار بزنند. به هر حال وقتی آن‌ها کسب سهمیه کنند و حریفان آن‌ها در کسب سهمیه ناکام باشند، به نفع هوگوپوشان کشورمان است.

پیشکسوت پرافتحار تکواندو کشورمان در خصوص شرایط تیم ملی بانوان برای چسب سهمیه المپیک گفت: در فینال گرندپری هیچ شانسی برای کسب سهمیه در بخش بانوان نداریم، زیرا بانوان ملی پوش ما در این مسابقات شرکت نمی‌کنند، اما در مسابقات قاره‌ای شانس کسب سهمیه داریم. در بخش بانوان بازیکنان خوبی داریم و می‌توانیم در مسابقات قاره‌ای سهمیه بگیریم.

ساعی در پایان افزود: برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم و از مردم می‌خواهم برای آن‌ها دعا کنند تا ۳ سهمیه را کسب کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار