بازیگر سریال «جشن سربرون» گفت: به تازگی برای بازی در فیلم جدید «علی ژکان» قرارداد بسته‌ام، هنوز اسم اصلی این فیلم مشخص نیست، اما درامی جدی بوده که داستان و مشکلات کودکان را روایت می‌کند.

نقش جدی در فیلم جدید «علی ژکان» ایفا می‌کنمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رامین ناصر‌نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر همچنان مشغول بازی در سریال تلویزیونی «جشن سربرون» به کارگردانی «مجتبی راعی» هستم و مشغولیتم در این سریال فعلاً ادامه دارد.

وی درباره زمان فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» بیان کرد: تاکنون دو ماه مداوم جلوی دوربین راعی رفته‌ام و تا آنجا که به ما اعلام شده فیلمبرداری اثر تا یکسال آینده ادامه خواهد داشت.

بازیگر سریال «جشن سربرون» در مورد احتمال موفقیت این سریال میان مخاطبان اذعان کرد: این سریال اثری تاریخی با محوریت جنبش مشروطه است، جشن سربرون اثری کاملاً جدی است که فیلمنامه بسیار خوبی دارد و من احساس می‌کنم می‌تواند در زمان پخش مخاطبان خود را جذب کند.

وی با اشاره به حضور دوباره خود در سینما اذعان کرد: به تازگی برای بازی در فیلم جدید «علی ژکان» قرارداد بسته‌ام، هنوز اسم اصلی این فیلم مشخص نیست، اما درامی جدی بوده که داستان و مشکلات کودکان را روایت می‌کند، فیلمبرداری پروژه آغاز شده اما من تا ۱۰ روز آینده جلوی دوربین می‌روم و نقشی جدی را بازی می‌کنم.

بازیگر نمایش «مسخ» درباره غیبت طولانی خود در تئاتر افزود: واقعیت امر دوست دارم تئاتر کار کنم، اما طی سال گذشته پیشنهاد جذابی برای تئاتر نداشته‌ام، کارها زیاد هستند اما دوست دارم در اثری با کیفیت بازی کنم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.