رئیس بسیج جامعه حقوقدانان استان کرمانشاه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز از فعالیت دو هزار حقوق دان بسیجی در سطح استان خبر داد.

فعالیت دو هزار حقوق دان بسیجی در استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   رسول بهرامی پور رئیس بسیج جامعه حقوق دانان استان کرمانشاه که سخنران پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه کرمانشاه بود با اشاره به خدمت رسانی دوهزار حقوق دان بسیجی در سطح استان گفت: در استان کرمانشاه ۱۴ کانون حقوق دانان بسیجی با جمعتی بالع بر دو هزار نفر از حقوق دانان در حوزه جذب، آموزش وساماندهی حقوق دانان، قضات، سردفتران و وکلا فعالیت می‌کنند .

رسول بهرامی پور در ادامه افزود: امروز یکی از مهمترین و اصلی‌ترین وظایف حقوق انان حمایت از مطالبات مردم در جهت کاهش ورودی پرونده‌های قضایی به دادگاه‌ها و نیز کاهش اطاله دادرسی در دستگاه قضائی و همچنین فرهنگ سازی در جهت صلح و سازش در جامعه است.

او بیان  کرد: گذشت حدود چهل دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر گام دوم انقلاب با هدف تکیه بر جوانان و روحیه جهادی این امر نوید بخش تمدن نوین اسلامی خواهد بود و نقش مردم و مسئولان در این امر مهم دوچندان خواهد بود.

رسولی پور با بیان اینکه امروز رسالت سنگینی در عرصه‌های مختلف در بدنه نظام وجود داردگفت: مبارزه با فساد، اشرافی گری، و توجه به مردم باید در اولویت دستگاه قضائی قرار داد و ریاست این قوه با عزمی جدی در جهت بر خورد با فساد و شناسایی دانه درشت‌ها تلاش می‌کند.

رئیس بسیج جامعه حقوق دانان استان در پایان با اشاره به شعار سال گفت: در استان با توجه آمار موجود در حوزه بیکاری مسئولان با حمایت از رونق تولید و حذف بروکراسی‌های اداری و موانع دست و پاگیر و نیز با حمایت از تولید داخلی می‌توان این آمار را کاهش و در جهت رونق هرچه بیشتر کار در استان تلاش کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.