امام جمعه شوشتر، نبود نظارت بر بازار را عامل افزایش خودسرانه قیمت‌ها عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام شکراله سلیمانی امام جمعه شوشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه همگان به تقوا گفت: پس از گرانی بنزین باوجود اینکه بخش عمد‌های از مردم ناراضی بودند، اما در پاسخ به ناآرامی‌های اغتشاشگران به خیابان آمدند و صف خود را از دشمنان نظام و انقلاب جدا کردند.

او بیان داشت: مسئولان به مردم وعده داده بودند که از افزایش قیمت بعد از گرانی بنزین در بازار جلوگیری می‌کنند، اما متاسفانه برخی با مجوز مسئولان و برخی به دلیل نبود نظارت دقیق، خودسرانه قیمت اجناس را بالا می‌برند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: نظارت بر بازار در بخش‌های زیادی بوده، ولی توصیه این است که این نظارت‌ها بیش‌تر و دقیق‌تر باشند.

روز دانشجو پیام‌های مهمی دارد

خطیب جمعه شوشتر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره ۱۶ آذر روز دانشجو در ادامه گفت: این روز پیام‌های مهمی همچون لزوم غفلت نکردن جوانان از توطئه‌های دشمن، آگاهی و بصیرت، شجاعت بیان اعتراض و حمایت از نظام در مقابل دشمن توسط دانشجویان را دارد.

او با اشاره به هجدهم آذر سالروز رحلت آیت اله گلپایگانی اظهار داشت: این زعیم بزرگوار حوزه‌های علیمه حدود ۸۰ سال با تدریس و تربیت شاگردان در داخل و خارج از کشور خدمات زیادی ارائه داد و از محبان امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.