فردا یکشنبه سامانه بارشی به صورت باران و برف پرحجم پیش بینی شده است.

مشهدی ها منتظر بارش شدید باران و برف باشندضیاء شهابی کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: بارش باران ، بیشتر نواحی غرب و جنوب  خراسان رضوی را در بر می‌گیرد و در ارتفاعات به صورت برف رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: امروز به صورت پراکنده در نواحی شمالی و غربی استان ،بارش های پراکنده و خفیف را خواهیم داشت.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران که از چند روز قبل در خراسان رضوی ادامه دارد از صبح امروز تا عصر یکشنبه متوقف خواهد شد و از فردا شب سامانه جدید بارشی فعال می‌شود.
 
شهابی افزود: از بعد ظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه بیشتر در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان بارندگی داریم و در نیمه شمالی استان پدیده مه را در نواحی سردسیر و گردنه های شمالی پیش بینی شده است.
 
او تصریح کرد:دما در بیشتر نقاط استان افزایش خواهد داشت .
 
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:حداکثردمای فعلی مشهد ۱۲ و حداقل ۵ خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: بر اساس آخرین اطلاعات رسیده از شب قبل تاکنون بارش باران در پنج شهرستان خراسان رضوی شامل سرخس، کلات، فریمان، جغتای و مشهد گزارش شده است که بیشترین آن مربوط به سرخس با دو میلی‌متر بارندگی بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی در روز‌های آینده گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۶ درجه سلسیوس بود که امروز شنبه و فردا یکشنبه به ترتیب به ۱۱ و ۱۳ درجه سلسیوس افزایش می‌یابد.

شهابی افزود: نیشابور با کمینه دمای دو درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی دیروز بوده‌اند.
 
 
انتهای پیام//ف.غ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.