مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه شانزدهم آذر ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه شانزدهم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

یک کشته و یک مجروح درتصادف پژو با موتورسیکلت

رئیس پلیس راهور استان بوشهر، گفت: بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با موتورسیکلت در شهر برازجان بلوار امام رضا یک نفرکشته و یک نفر مجروح شد.

سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: در ساعت ۱۹ دیروز (جمعه) یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد که موتورسوار بر اثر شدت جراحات در دم فوت کرد و ترک‌نشین او نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

او با بیان اینکه علت وقوع حادثه در دست بررسی است از مردم خواست توصیه‌های پلیس راهور را جدی بگیرند.

توقیف بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: با تلاش نیرو‌های پلیس یگان امداد و کلانتری، انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال طی ۴۸ ساعت گذشته توقیف شد.

سرهنگ رضا اسماعیلی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان دیلم در دو عملیات هماهنگ و منسجم  در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند تعداد زیادی کالای قاچاق را کشف و ۶ دستگاه خودرو سواری تندرو را توقیف کنند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: پس از بازرسی از خودرو‌های توقیفی انواع کالای قاچاق از جمله ۴۷ دستگاه تلویزیون، ۸۱ دستگاه اسپیکر، ۲۰ دستگاه ضبط صوت خودرو، ۲۵۰۰ بسته ۱۲ تایی گل گوش، ۵ هزار گیره سر، ۶۸ عدد کیف زنانه، ۴۰۰ عدد گردنبند مهره ای، هزار عدد کش مو قاچاق کشف شد.

او ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سه متهم در این زمینه دستگیر شدند.

توقیف موتورسیکلت خارجی قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی هوندا قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی یک دستگاه موتورسیکلت ۲۵۰ سی سی هوندا را که غیر مجاز است در منزل خود نگهداری می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی موتور توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

او بیان کرد: یک نفر در این زمینه دستگیر شده است.

خودرو حامل مواد افیونی در دیلم متوقف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از کشف ۹۹ کیلوگرم تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار از یک دستگاه خودرو سواری خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی افزود: ماموران پلیس از خبری درباره انتقال یک محموله موادمخدر از استان بوشهر به یکی از استان‌های همجوار باخبر شدند.

او ادامه داد: در عملیاتی هماهنگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان‌های انتظامی، رصد جاده‌های خروجی شهرستان دیلم را در دستور کار قرار دادند و یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در ایستگاه بازرسی شهید موسوی متوقف، و راننده اش را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی دیلم بیان کرد: در این عملیات ۹۹ کیلوگرم تریاک و ۱۷۰ هزار نخ سیگار کشف و یک متهم دستگیر شد.

اسماعیلی گفت: کارشناس مربوط محموله سیگار قاچاق را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

دستگیری ۴ سارق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در سه روز گذشته  چهار سارق دستگیر شدند و ۱۶ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند عنوان کرد: سارقان در بازجویی‌ها به ارتکاب انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سرقت منزل، سرقت در معابر، سرقت موتورسیکلت و سرقت تلفن همراه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

او به مردم توصیه کرد ضمن عمل به هشدار‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک موضوع را از راه شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی خودرو سمند یک مصدوم به دنبال داشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت:  صبح امروز بر اثر واژگونی یک خودرو سمند در کیلومتر ۱۸ جاده دیلم به سمت بهبهان، یک نفر مصدوم شد.

غلامرضا حاجیانی افزود: اورژانس ۱۱۵ دیلم ساعت ۸:۲۰ امروز با پایگاه امداد نجات جاده‌ای عامری تماس گرفت و از واژگونی خودرو سمند در ۱۸ کیلومتری جاده دیلم-بهبهان خبر داد که نجاتگران به محل حادثه رفتند و مصدوم را به بیمارستان بقیه الله اعظم دیلم انتقال دادند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.