سهل انگاری پدر منجر به سوختگی دست و صورت دختر بچه ۷ ساله شد/ برخورد ۲ خودرو پژو ۴۰۵ در ایلام حادثه آفرید

مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سهل انگاری پدر منجر به سوختگی دست و صورت دختر بچه ۷ ساله شد/ برخورد ۲ خودرو پژو ۴۰۵ در ایلام حادثه آفرید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مهم‌ترین حوادث امروز هفدهم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سهل انگاری پدر منجر به سوختگی دست و صورت دختر بچه ۷ ساله شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: سهل انگاری پدر، منجر به سوختگی دست و صورت دختر بچه ۷ ساله اش شد.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره سوختگی و اعزام فرد مصدوم به بیمارستان امام (ره)، ماموران پلیس جهت بررسی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: پس از حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد دختر بچه ۷ ساله‌ای از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده است.

سرهنگ موسوی در خصوص علت وقوع این حادثه اظهار کرد: پدر این دختر بچه، با سوزاندن آشغال‌های اطراف خانه اش، یک عدد اسپری در داخل آتش منفجر و منجر به سوختگی دست و صورت فرزندش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت روشن کردن آتش به هر نحوی نکات ایمنی را رعایت واز نزدیک شدن کودکان به آتش خودداری کنند.

 

برخورد ۲ خودرو پژو ۴۰۵ در ایلام حادثه آفرید

رئیس پلیس راه استان ایلام از برخورد دو خودروی سواری پژو۴۰۵ در محور دهلران به اندیمشک خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو در محور اندیمشک بلافاصله کارشناسان پلیس را به محل اعزام شدند.

او بیان کرد: با حضور کارشناسان در محل مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ به علت انحراف به چپ با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دیگر برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهارکرد: متاسفانه در این حادثه ۲ نفر کشته و یک نفر زخمی شدند.

او با بیان اینکه به علت بارش باران در تمامی محور‌های مواصلاتی و مخصوصاً تونل‌های استان شاهد مه گرفتگی هستیم مطرح کرد: رانندگان باید برای تردد در این محور‌ها با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی حرکت کنند.

 

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس استان لرستان خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر فعالیت ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر که در زمینه تهیه و توزیع انواع مواد مخدر سنتی بصورت عمده فعالیت می‌کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام و استان لرستان قرار گرفت.

او ادامه داد:پس از بررسی صحت موضوع، فعالیت اعضای باند مورد رصد شبانه روزی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان قصد داشتند مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی منتقل کنند مطرح کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام و همکاری پلیس استان لرستان، در یک اقدام ضربتی در محور شهرستان نورآباد، خودروی پژو پارس سوداگران مرگ توقیف و ۲ متهم نیز دستگیر شد.

او بیان کرد: در بازرسی تخصصی از خودرو، مقدار ۱۰۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

یاری اظهار کرد:با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش کشف و ۴۲ درصد افزایش دستگیری داشته ایم.

او با بیان اینکه پلیس با تلاش شبانه روزی تلاش می‌کند تا امنیت در جامعه توسط عده‌ای سودجو دستخوش تغییر نشود افزود: در راستای مطالبه به حق مردم این متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

 

تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با سواری پراید

رئیس پلیس راه استان ایلام از|تصادف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پراید در محور سرابله –ایلام خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: دقایقی قبل در محور سرابله –ایلام یک خودرو پژو ۴۰۵ با سواری پراید برخورد کرد و یک زخمی بر جای گذاشت.

او ادامه داد: در این حادثه راننده خودروی پراید به بیمارستان اعزام شد.

همتی زاده اظهار کرد: با توجه به لغزنده بودن این محور رانندگان از هرگونه سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

او ادامه داد: برخورد با رانندگان متخلف در دستور پلیس راه است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.