رئیس پلیس راه استان ایلام:

رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بارندگی و لغزنده بودن جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌کنیم از تردد غیرضروری خودداری کنند.

رانندگان از تردد غیرضروری خودداری کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: به دلیل شرایط جوی نامناسب، بارش باران و لغزندگی جاده‌ها از رانندگان خواهشمندیم از تردد غیرضروری در محور‌های مواصلاتی استان خودداری کنند.

او ادامه داد: اکنون در تمام جاده‌های ایلام شاهد بارش شدید باران هستیم که منجر به لغزندگی جاده‌ها شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه رانندگان باید با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل رانندگی کنند، مطرح کرد: باتوجه به شدت بارش‌ها احتمال آبگرفتگی در برخی جاده‌ها و یا ریزش کوه در مسیر‌های کوهستانی وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه اکنون تمام جاده‌های استان باز و تردد در آن‌ها روان است بیان کرد: رانندگان در طول مسیر تردد خود با ماموران پلیس و راهداری همکاری لازم را داشته باشند.

همتی‌زاده اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های برون شهری را دارند باید از سالم بودن سیستم گرمایشی، چراغ‌ها و برف پاکن خودرو اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه در چنین شرایط جوی رعایت فاصله طولی ضروری است مطرح کرد: در شرایطی که جاده‌ها لغزنده است، سرعت بالا و ترمز‌های ناگهانی می‌تواند حادثه آفرین باشد.

او همچنین به احتمال وقوع پدیده مه گرفتگی در برخی از محور‌های استان خبر داد و افزود: در صورت قرار گرفتن در مه با سرعت کم و چراغ‌های روشن رانندگی کنید و نکات ایمنی را در نظر بگیرید.

انتهای پیام/ ن

رعایت مقررات رانندگی در هوای بارانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.